25 Haziran 2012 Pazartesi

Kaptan Mağara Adamı Geliyor Anacııım...

Bu mimler de olmasa ne yazacam moduna girmiş bulunmaktayım.Sağ olsun sevgili Rosa'cım beni mimlemiş.Konumuz en sevdiğimiz süper kahraman hangisi neden?

Öyle çok sevdiğim bir süper kahraman olmadı hiç nedense.Küçükken ağzım beş karış izlediğim He -man'ı saymazsak tabi.Süper kasları, muhteşem kılıcıyla süper süper kahramandı."Gölgelerin gücü adınaaaa, beeen he-manım" diye haykırır..Ben vayyyy derdim, sümsük kediden kaplan yaratırken hayretler içinde izlerdim.Her ne kadar He-man benim favorim olsa da bir de Orko  karakteri vardı piyasada.İçi ne olduğu belirsiz bir karanlık,dışı kırmızı pelerinli. İlk başlar da biraz garipsesem de , sonraları gönlümde ki yeri He-man'ı geçti.He-man'ı tahtından indirip yerine oturdu.Ama şimdi bana sorsanız ki Orko ne işe yarardı?Hatırlamam vallahi.




Bütün bunları bir kenara bırakırsak.Asıl kahramanımı açıklıyorum.Sıkı durun : Kaptan mağara adamı! o_O Küçük çaplı şokun ardından kendinize gelebilirsiniz.



Düşündüm taşındım, her ne kadar He-man'le gönül bağım olsa da(!) kaptan mağara adamın yeri ben de ayrıymış onu anladım :) Bunun sebebi aşırı sıcaktan ziyade, yüksek nemden sulanmış beynim de olabilir.Neyse, konuyu fazla dağıtmadan devam edecek olursak: kaptan mağara adamının o saçma salak halleri,sakar aptal durumları, kötü bir Clark Kent taklidi olması gözüme hep hoş görünmüştür.Taklitler aslını yaşatır geyiğine girmiyorum dikkat :) Bir ayaklı askılık yeterlidir süper kahramana dönüşmesi için.Öyle afili kırmızı telefon kulübesine gerek yok.İşin ilginci kronolojik olarak bakarsak kendisi bütün süper kahramanların dedesi sayılabilecek, taş devri kahramanıdır  :)

 İşte benim favorim.Biraz çocukluğumun süper kahramanı oldu ama idare edecez artık.Zaten her yıl bir süper kahraman doğmuyor ki anacım seçip beğenip alsak.Elimizde hepi topu kaç kahraman var ki?

2 yorum:

Rosa dedi ki...

Kaptan mağara adamıyla beni güldürdün deniz;Allah'ta seni güldürsün:)
Hatırlıyorum da;
''Kaptan mağara adamı geliyor'' dediğinde ben çok gülerdim.Dediğin gibi o bütün kahramanların da babası hatta dedesidır.
Çok eğlenceli bir seçim olmuş;fikrine sağlık:D

Deniz dedi ki...

Teşekkür ederim canım.

Şöyle havalı bir kahraman yazmak yerine, tercihimi kaptan mağara adamından yana kullandım :)