6 Ağustos 2013 Salı

The Best Lee Soon Shin / Eziyetin Böylesi




Bu şarkı eşliğinde okuyalım arkadaşlar.Daha etki olur diye düşündüm :)

Akşam üzeri sevgili bunusevdime yorumla karışık dert yanarken kendi kendime dedim ki; bari bunu blogda yazayım.Bu durum yorum  olayını çoktan aşmış.Üstüm de bir yük olmuş.

İzleyenler bilir ki efendim bu illet 50 bölümden oluşan bir eziyet yumağı.Acemi de değildim oysa ki nasıl bulaştım bu illet diziye, nasıl bakmadım kaç bölüm olduğuna bilemedim.Bi kere de başlamış bulundum.Kendisini iki kez terk ettim, izlemeyecem dedim.Ne zaman nette dolaşsam önüme çıktı.Ben görmezden gelmeye çalıştıkça daha bi gözüme batar oldu.Öyle ki belli bi noktada sonra ben onu arar buldum kendimi.Yapma Deniz kendine gel dedim, bundan sana fayda yok, bırak bu işin peşini dedim.Cık!Bana mısın demedi.Dizi devam ederken nice diziler bitirdim, nice filmler izledim, yine dönüp dolaşıp buna geldim.Anladım ki ecelden kaçılmazmış, illa ki iliklerime kadar beni kemirecek, yiyip bitirecek ki rahat edeyim.Nasıl bir mazoşistim anlamadım.


Şimdi burda gördüğünüz bütün adamların ayrı ayrı  her biri tek başına 16 bölümlük dizi olacak hikayeleri olunca haliyle bölüm 50 de olur 60 da.Benim eziyet katsayım da giderek artar.Dizi de iki ablanın aşk hikayelerini, bir annenin aldatılmışlığını, bir babanın ölümünü ve ardında ki sır perdesini, Bir patron ve çalışanı arasında ki aşkı, evlat edinilme hikayesi ve onun  kahramanlarını, aşk üçgenlerini, bol bol kötülük, entrika ve daha sayamadığım bir çok şeyi izleyeceksiniz.Oyyy yazarken yoruldum.Öyle ki belli bi noktadan sonra kim başrol onu bile karıştırır duruma geliyorsunuz,  diğer hikayeler o kadar öne çıkıyo.
Ama şöyle bişey de var.Bu kadar çok şey var, dizi hızlı ilerleyen, akıcı, bir başladığımı hatırlıyorum bir bakmışım ki 40 olmuş diyeceğiniz bir dizi değil.Kağnı hızında ilerleyen olayları, 2-3 hafta izlemeyin, kaldığınız yerden devam edebilirsiniz.Ki ben de yer yer atlayarak ilerledim, dizi izleme stilime boyut kazandırmış oldum.Ben ki dizileri son sahnesine kadar izleyen Deniz bunu yaptı.Durumu anlayın.

Dizi hakkında ki hayallerim

Le soo shinin Küçük ablasının tavukçu dükkanı işleten  kayın validesine tavuk yedire yedire patlatmak suretiyle işkence yapmak!Görmemişin oğlu olmuş misal iyi ki bi doktor oğlun var.Mükemmel oğlum var diye hava atıp, kimsecikleri de laik görmez ya ona tam gıcık tip.Doktor annesi olmuşun ama insan olmamışın naber :)Gerçi kız da cadolozdan halliceydi ya son bölümlerde toparladı neyse...Bu nasıl gıcık bir tiptir yahu.Kızın anneinin can dostu sorsan, içten içe mutlu oluyo kadın kötü duruma düştükçe.

Lee Soon Shinin artist annesini -kadın gerçekten aktrist hee - anne/kızlı bilimum dizi reklam kampanyalarına gömmek.Böyle çıkarcı, sinsi, saman altında su yürüten kadın görmedim.Buldu hazır büyümüş, nur topu gibi kızı sözde annelik yapacak haspam.Bildiği tek şey de oyunculuk olunca böyle kızın etinden sütünden faydalanmaya çalışıyor.Bir de teponnimin babasına sardı bu ara.Aralarında bir sır var bunların hadi bakalım.Az çok tahminim var ama yazmayayım şimdi, girmeyeyim kadının günahına :)Misa'dan sonra daha kötü anne bulamam artık, bu benim nirvanam dedim.Bu kadın onu da geçti.O kadar ki kötü.

Lee Soon Shinin aktrist annesinin menejerini o arabaya kilitlemek, yanına da kasa kasa bira bırakmak!Boş kaldıkça içer garibim.E içer  içer de arabadan da dışarı çıkamaz, çatlar, ni hah hah hah haaah!Yaptı tek şey de bu zaten.İçip içip millete kadının sırlarını anlatmak.Yok anlamıyorum, nasıl bu kadının bunca sırrını biliyor bu adam ve nasıl böyle bağlı kadına.Şimdi hakkını yemeyelim kadın için ölür adam da, içince sapıtoyo biraz.Tek kusuru o.

Yun Ah'ı falakaya yatırmak!Teponnimin ailesinin zengin, hastahane sahibi adamın oğlu olduğunu öğrenince birden aşkı depreşti ya işte o an karar verdim buna.O teponnim seni falakaya yatırsa az bile.Adam sana zamanın da kör kütük aşıktı ayak bağı oluyo sana diye terkettin tüüüh yazıklar olsun.Neymiş, ünlü olacakmış.Bir de elin kadınına ne diye anne anne der durursun?Bırak bu işleri kuzum.

Ama sevimli şeker şey, en güzel aşık olan adam teponnim seni seviyorum.
Lee Soon Shinnin en büyük ablası ve ona aşık fırıncı sizi seviyorum.
Cafe işleten iyilik timsali, muhteşem aşçı, Lee Soon Shin'in eski patronu seni seviyorum.
Biraz tuhaf ama bu teponnimin kız kardeşi var ya şu doktora sürekli asılan, işte onuda seviyorum.

Ama kardeşim 40 bölüm dağ dağa kavuşur da, insan insana kavuşmaz mı? 40 bölüm bi kızı seversin de söyleyemez misin?Sonra kız gelip iki bölümde sana aşık olup üçüncü bölümde itiraf mı eder? Acıyın bize. Vee senarist;
"....
Tanrı istemezse insan ölmezmiş,
Sen tanrımısın beni öldürdün!"

Ve ve vee diziye başlamamış olan varsa sakın ama sakın girmesin bu bataklığa, aldanmasın o masum yüzlere, sonrası çıkılmıyo malum :)






9 yorum:

yavuzgiller dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
ruhdagı dedi ki...

Tövbe! Allah düşmanımın başına vermesin nereden bulaştın 50 bölümlük diziye :)
Bu dizilerin 16 bölümde bitmesinde bir keramet var kardeşim :P

Ben bu ay sadece anime izledim. Her şey şu an gözüme bulanık gözüküyor. Allah'a şükür oğlum anime karakterleri gibi de normal hayatla anime arasında köprü vazifesi yapıyor :D
Son iki günümü ve gecemi hatta sabahın ilk ışıklarını bu animeye gömdüm. Toplamda 34 bölüm izlemişim, devrelerim yanmak üzere.
Samuraylığın son dönemlerini ve Meiji dönemine geçişi anlatıyor. Verdiğim sıraya göre izle, tavsiye ederim.

Hakuouki Shinsengumi Kitan
Hakuouki Hekketsu Roku
Hakuouki Reimeiroku

Alielle dedi ki...

Ben de 35 de kalmıştım kız tam bir odun bir türlü anlamadı başkanı :D ben de başroldeki adam için fırıncı ve büyük abla için falan izliyordum diğer bütün söylediklerine katılıyorum da şu doktorun kızına sinir oldum ya çok yüzsüz yok çocuğun annesiyle falan görüşüyor uyuz oldum olaylar gerçekten de yavaş ilerliyor ben diziye eğlenmek için başlamıştım kızla adam birbirini sever bırakırım diyordum nerde hala bir halt olmadı yok bir süre aile dizilerine bulaşmam herhalde :D

bunusevdim dedi ki...

Aile dizilerinin amacı her hafta ailecek oturup televizyonda izlemen gibi aslında, dolayısıyla hemen romantizme dalmak zorunda değil ama 40 bölüm de nedir arkadaş! :) Üstüne iki üç bölüm de zor dayandılar :) Yine de benim için çok sünen bir dizi sayılmaz, sizin kadar eziyet çekmedim 30. bölümlerden sonra izlemeye başladığım için. O yüzden rahat bitiririm ben bu diziyi.
Ama o halmoniye çok gıcık oldum. U Ju'nun annesine ne halt etmeye o kadar karışıyor.
Soon-shin'in annesi de bana o kadar gıcık gelmedi (gerçi ilk bölümlerde nasıldı bilmiyorum), şimdiye kadar o kadar gıcık Kore dizisi anneleri izledikten sonra, hatta kadına acıdım bile, asıl gıcık olan tepunnimin annesi.
A bu arada tepunnime bayıldım, utangaç utangaç gülmeleri falan ne tatlı.
Ama düşündüğün gibi şeyler çıkmasın lütfen. Öyle kardeş mardeş ben bile dayanamam valla :)

Deniz dedi ki...

Ruhdağı,
Dedim ya boşluğuma geldi, normalde dramawikiden önce konusuna oyuncularına BÖLÜM SAYISIna bakardım.kaderim de varmış deyip geçiyim 😊

Geçen ki tavsiyene uyup animeyi izledim.bunu da göz ardı etmeyeceğimi bilmelisin.Ayrıca seni çok iyi anlıyorum az devre yakmışlığım yoktur.özellikle oğlumun gece uyumadığı dönemlerde, telefondan bir de düşün.kör olmama az kalmıştı😊

Deniz dedi ki...

Alielle,

Doktorun kızı şuan tamamen etkisiz eleman olduğu için kinini boşuna harcama.Ama saç rengi dışında sevdim ben o kızı.doktorun annesini karıştırma, ona ne söylesen azdır.ooo sen de bekleyecesin daha 40. bölüm civarı kavuşup, 44de ayrılıyorlar sanırım sinirden izlemedim.
Ama genelleme yapma, severim ben aile dizilerini.bu çürük çıktı sadece😊

Deniz dedi ki...

Bunusevdim,
O halmoni var ya, o da ayrı bi alem yazmamışım.lee soon shini evlatlık olduğu için torunu gibi görmüyodu.sonradan oğlunun gayrı meşru çocuğu olduğunu öğrenince birden sevgi patlaması yaşadı.gerçek torunu değil oysa o da ortaya çıkar yakında.
Anneye gelince, kendi çıkarları için kızını kabul edip, basın toplantısı felan düzenledi, iki göz yaşı döktü, üstüne bir de mağdur oldu sorsan.kızın gerçek annesinin kendisinin olmasını, kız için lütuf olarak görüyo.son dönem de kendini kabullendirme çabalarını görüyoruz.teponnimin annesi de tersine sonradan bozdu, kendi halinde bi kadındı oysa.kıskançlık bozdu onu😊
Teponnim için bu eziyete katlanıyorum zaten, seviyorum o adamı.king 2 hearts da da çok tatlıydı, izlediysen kart prensese aşık askerdi kendisi.
Yaa o kardeş olayı baya karışık.bu teponnim bi ara evden kaçmış şarkıcı olacam diye güya, ama kızın evlatlık olduğunu öğrenince cafe sahibiyle dertleşiyodu.adam teponnime bu hikaye bana tanıdık geldi felan demişti.ben de ordan senaryoyu yazdım.şarkıcı olmaktan ziyade evlatlık olduğu için evden kaçtı ve soon shinin babasının kimliği hala belli olmayınca, kabak teponnimin babasının başına patladı haliyle.ama tamamen benim hayal gücüm tabi, yazdım senaryoyu hemen.ama olamaz tabi öyle bişey nasıl kavuşurlar sonra.50 bölüm eziyet çek, kardeş çıksınlar!yok artık😊

Alielle dedi ki...

Aile dizileri güzel de uzun ya ondan bir süre bulaşmam ama insan afişine aldanıyor işte oyunculara falan afiş gel beni izle diyo renkli renkli sonra da heyecanlancak diye izliyon bir cacık olmuyo neyse bu bir hata oldu işte bi daha aile dizisi izlersem önce yorumlara falan bakıp öyle izlicem :))

pattisimm dedi ki...

ben diziyi yeni izledim fakat hep atlaya atlaya izledim zaman kaydı olmasın diye diğer karakterleri hikayelerini de anladım zaten diziyi jin ho için izledim jo jung için yani adam yakışıklıda değil ama jaolousy dizisinde hayran kaldım bu diziye epey genç aslında diziler arasında da sadece 5 yıl falan var neyse adamın oyunculuğu süper ıu yu da mister dizisinde çok beğenmiştim.