24 Nisan 2012 Salı

Jang Geun Seok 'u Adam Etmek!




Günlerdir düşündüm taşındım olmadı.Durdum tırnaklarımı kemirdim yine olmadı.Yok Deniz ben de var bir problem dedim, yapma, yazma! Ama artık dayanamadım.Ellerime hakim olamıyorum.Yazacam işte, napim!



Öncelikle şunu belirtiyim.Bu yeni yetmelerin 'şekil' işlerinden pek anlamayabilirim.Ama mikalzia da görüp beğendiğim şu saç modelini kestirmeyi düşünecek kadar ufku geniş bir insan evladıyım :D Tamam icraat yok, sadece düşündüm kabul.Ama gelin görün ki haklı nedenlerim var:

 1- Devlet memuruyum.Zaten standartlara pek uyduğum söylenemez.Saçlarımı böyle kestirirsem ne olur düşünemiyorum.Bütün hocalar tarafından aforoz edilebilirim.

  2-Beni bu saçla gören hastalarım 'Allahım kimin eline düştük, bundan bize hayır gelmez' diye düşünüp kaçacak delik arayabilirler.Vatana millete hayır olayım ortadan kalkar.

  3-Annemin kalan üç uzun tel saçımı yolma ihtimali...(evet hala ebeveyn korkusu)

Bu maddeler arasında takıldığım yalnız ikinci madde olduğundan bu icraatımı gerçekleştiremedim.Bakalım kısmet ne zamana?

Şimdi bu uzun girişten sonra asıl amaca gelelim.Günlerdir içimde tuttuğum asıl konu Jang Geun-Seok ! Bu aralar geç de olsa birden bir aydınlanma yaşayıp Beethoven Virus izlemeye başladım.Başlamaz olaydım, ne göreyim.Başlangıcım tamamen tesadüf oldu -onu sonra yazarım- oyunculara falan bakmadan direk izleyim dedim.Ya bu trompetçiyi gözüm bi yerden ısırıyo, kim bu, tanıdım tanıycam diyorum. Geun Seok diyorum.Yok canım ne alaka oluyorum.Sonunda dayanamadım baktım oyunculara hakikaten, benim o değildir dediğim adam ya!Bir insan evladı şu geçen 4 yıl içinde ancak bu kadar değişir.Ki gelin görün ki bu değişim pek de pozitif bir değişim değil benim gözümde.Yavrum nasıl kıydın sen o güzelliğe!Tamam tarz yapayım demişsin,saç baş öyle tuhaf haller anladık.Niye böyle bideri bi kemik kaldın bakim.Para kazandıkça aç mı saklıyolar seni?Şu halini görmeseydim, bu kadar dokunmazdı eminim.




Bu çocuğun yeri hep arada kalmıştır gözümde.Ne bilim fazla feminen, aşırı süslü, sürekli kürkler içinde.Yaw itiraf edelim çocuğun yaptığı göz makyajını henüz bir koreli kızda göremedim.O ne sürme öyle yaa, bu kadar da abartma kardeşim.Bir türlü yıldızım barışmadı kendisiyle, eminim o da pek üzgündür bu durumdan(!)

Beethoven Virus izleyenler bilir.Dizide yetenekli bir trompetçiyi canlandırıyor.Ama o kadar farklı ki.Bütün bu saydığım kötü özellikleri atın bir kenara,  sevimli, hatta yakışıklı diyebileceğimiz bir Jang var karşımızda.Tamam ukalalık ettim, yakışıklı.Duruşunu bilen, maskülen...Bakınca heh bu esas oğlan diyorsun en azından.Len kim bu?Ne iş yapar? diye düşüncelere dalmıyorsun.Gözlerim bayram etti valla.Ne şeker şeymişsin sen dedim (sevgili eşim buraları okumadığını varsayıyorum, çok fena gaza gelmiş bulunmaktayım).Böyle bir güzellik varken niye bizi öyle kahkülleri yüzünden eksik olmayan, çıt kırıldım halleri izlemeye mecbur ediyosun.Yakışıyor mu sana?You Are Beautiful' u izledikten sonra ortaya attığım; bu çocuk saçlarını kestirmeli tezim, Beethoven Virusu gördükten sonra netlik kazandı artık bir teorim var!Deniz teoremi;Jang Geun Seok saçlarını kestirmeli ve en az 4 kilo almalı(ekranlar 5 kilo fazla gösteriyo onu da hesaba kattım).

Hatta bir adım ileri gidip bir imza kampanyası başlatsam mı diye düşünmedim değil.Evet haydi çekik sever dostlar birlik olalım, sesimizi duyuralım.Gün birlik olmak günüdür.Sen sesini çıkarmazsan, ben çıkarmazsam kim bu çocuğu yola getirecek?(Muhtarlığa aday mı olsam ne bu hitap olayını çözdüm gibi :) ) Şaka bir yana, karşılaştırın buyrun.









Tahmin edildiği üzere Beethoven virus de ki halleri.Bakın şunun şekerliğine...



Horoz modeli



Kahküllü halleri


yolunmuş kısım


Ceketiyle uyumlu olsun diye pembe ok koydum, maksat yeşillik olsun:)Tahmin edildiği üzere bu da, Love Rain de ki hali.Bu aşamaya öyle kolay gelmedi tabi.Öncelikle You are My Pet de kavruldu, Mary Stayed Out All Night de pişti, Love Rain de dibi tuttu.Bir sonraki projesini hayal edemiyorum.

 Efendim, tamamen taraflı olan yazımın sonuna gelmiş bulunmaktayım.Bir adam ancak bu kadar 'tü kaka' edilir.Yorumlarınızı eksik etmeyin emi.

49 yorum:

hikaruivy dedi ki...

ilahi deniz, beni gene çok eğlendirdin, ellerin dert görmesin :D

demek ebeveyn korkusu hâlâ var. ne yalan söyliyim, bende de var :P aynen ben de eşimden korkmuyorum annemden korktuğum kadar! (zaten fazla gaza gelip korelilere övgüler düzdüğüm satırlarda ben de bi an kendime geliyorum, burağa not bırakma ihtiyacı hissediyorum, tıpkı senin gibi: "sevgili eşim buraları okumadığını varsayıyorum, çok fena gaza gelmiş bulunmaktayım" :D :D )

jang geun suk'a maskülen hali daha çok yakıştırdın demek... aslında bana kalsa ben feminen halini de severim, hatta saçları hafif uzun daha çok hoşuma gidiyor. ama sen de haklısın, öbür haliyle resmen errrrkek gibi görünüyor :D :D

kilo verme işini hiç ama hiç sorma!!! son 2-3 senedir koreli erkekler arasında bariz bir sıfır beden modası var, acayip gıcık oluyorum. song joong ki'ciğimin 2008-2009'daki dizilerindeki tombiş yanaklı şirin halleriyle şimdiki avurtları çökmüş hallerini karşılaştırınca sinirim bozuluyor... kilo vermeyin kardeşim; hadi kızlara bi yere kadar yakışıyor ama erkek milletine bu kadar incelik hiç yakışmıyor yaa! :( sinir şeyler, hıh!

Rosa dedi ki...

istediğin saç modelini ilk görünce bu ne demiştim açıkçası.Ama o saç öğrendim ki ondan sonra baya güzel bir modele dönüşüyor.Sen vazgeçmekle haklısın ikinci madde açısından tabi:)))

Çocuğa gelirsek;ilk defa kısa saçlı hallerini sayende gördüm.Bu benim You are My Pet'te izlediğim çocuk mu dedim.

Yahu bu çocuğa ne olmuş üstünden tır geçmiş resmen:D Herkes daha bir ileriye giderken bu geriye gitmiş:)Heleki ilk resimdeki şahsiyeti kız zannettim,sonradan farkettim kim olduğunu.Acilen kendine çeki düzen vermeli ya da birisi''oğlum bak sen eskiden böyle yakışıklı,eli yüzü düzgün birisiydin,gittiğin yol yol değil kendine gel azcık.Önce saçını kes sonra da iki lokma yemek ye''demeli:)

Deniz dedi ki...

Hikaruivy, eğlendiysen ne mutlu bana, sonuç da onun için yazıyoruz :D

Vallahi eşimden çok, annemden korkuyorum ben de, gerçek bu!Saç olayını eşime söyleyince; annen seni mahveder sıkıysa kes demişti :)

Bu sıfır beden aktör modası beni deli ediyo.Boyuna baktım şimdi 1.80 kilosu 63 müş.Allahım bu ne! Biraz daha gayret etse benim kiloma inecek.uuuuu korktum.Eriyip yok olacaklar.

Yorumun için çok çok teşekkür canım :)

Deniz dedi ki...

Rosa, canım benim tır bu hale getiremez, silindir geçti kesin.İyi pres yapmış baksana :)

Beethoven virus izlerken ben de küçük çaplı bir şok yaşadım.Dediğim gibi tanıyamadım bile.Çok değişmiş çoook.Gelse buralara iki günde iki kilo aldırırız ona, börek poğaça falan teperdik ağzına.Yazık işte, varlık içinde yokluk çekiyolar:)

Yorumun için teşekkürler, eksik olma...

Asiruh dedi ki...

ben jang geun suku önce bethoven virüste izlemiştim ve çok sevmiştim. sonra you are beautiful da görünce tanımadım tabi bu ne biçim tipler diyip diziyi izlemeyi tam bırakıyordum ki bizimki saçlarını toplayıp banyodan çıkınca tanıdım tabi önceden beğendiğim için devam ettim ve o hallerini de sevdim:)

açıkçası tuhaf giyindiğine ve saç kilo olayına katılıyorum ama son saçlarını ben sevdim hatta biraz kilo almış gibi de geldi. ama love rain de şık diye giydiği o fotoğraftaki pembe kıyafet hakkında hiç iyi şeyler düşünmedim:)

Deniz dedi ki...

Merhaba Asiruh, bloguma hoşgeldin.

You are beautiful da ki hallerini mumla arıyorum valla.Orda saçlarını arkaya doğru tarıyodu en azından.Saç konusundaki en büyük problemi, sürekli yüzünde aşağı dökmesi bence:)

Yorumun için teşekkürler, her zaman beklerim :)

Mikal Zia dedi ki...

Gummy'nin o sac modelini 2-3 ay kullandim. Cok guzel, sokaga ciktin mi acayip dikkat cekiyor, ustelik iki sekilde de kullanabiliyorsun ama farkli seyler siradanlasmaya basladi mi "bu ne ya" dedirtiyor. Kaderi boyle :)

Jang Geun Suk konusunda da tamamen katiliyorum. Zaten boynu, dudaklari falan onu Seda Sayan olmaya cok yakinlastirdi, saclari da kakullu acayipli yapinca iyicene assoslist oluyor. uce vurdursa da gozumuz adam gorse :)

Deniz dedi ki...

Bak geleceği görmüşüm demek ki, o yüzden kestirmemiştim zaten :P

haha Seda Sayan benzetmene bayıldım, niye benim aklıma gelmedi ki!Üçe mi vuracak, kazıtacak mı ne yapacaksa yapsın artık.Vallahi yakışıklı adammış B. Virus da gördüm.

Yorumun için teşekkürler mikalzia...

mydestiny dedi ki...

Ne güzel bir yazı olmuş bu, üstelik çok da eğlenceli! Kesinlikle katılıyorum, bu çocuğa birinin el atması lazım. Birlik olmaya hazırım! :D

Gün geçtikçe düzeleceği yerde gittikçe dibe batıyor bu çocuk. Şahsen korkuyorum bir sonraki projesinden. Marry me Mary dizisini sırf JGS'nin tarzı yüzünden dayanamayıp bırakmıştım. Beethoven Virus izlenilecekler listesine alındı bu arada.

Pembe ceketli fotoya pembe ok yaraşırdı zaten, çok ince düşünmüşsün! ahah :D

Deniz dedi ki...

Kesinlikle izle pişman olmayacaksın.Ben henüz bitiremedim gerçi ama...

Çok uyumlu insanımdır.Buna oklar da dahil :D

Yorumun için teşekkürler...

Adsız dedi ki...

Şekerim dert etmene gerek yok yaptır şöyle Türk usulü arabluz ya da tren yolu bak bakalım kim kızar. Kocan: "ey gidi çocukluğum az kestirmezdik bu modeli" der. Hele annen hiç kızmaz Türk örf ve adetlerini uygundur diyerekten ideallerine ulaşmış olursun:)))) Böylelikle Kore dünyasında fenomen olmuş modelin aslında eskiden beri gelen tren yolu modelinin çakması olduğunu belirtmek isterim:)))) BİR DOST....:)))

Deniz dedi ki...

Sevgili Bir dost :)

Bütün kafa patlatmalarıma rağmen tren yolu modelini hatırlaya bilmiş değilim.Lütfen beni aydınlat.Güzel bir modelse neden olmasın, yaparız bir şeyler... :)

Adsız dedi ki...

ben sizden tamemen farklı düşünüyorum

Adsız dedi ki...

ben de adsız yoruma katılıyorum o her haliyle tatlı ve yakışıklı :)

Deniz dedi ki...

Adsız arkadaşlar, merhaba :)

Bir fan grubuyla karşı karşıyayım sanırım :)Siz sevmeye devam edin canım, bu benim fikrim.Hoş benim de nefret ettiğim falan yok :)

Danglar dedi ki...

Geun oppamın hç bi haline laf söylemeyin ya yazıktîr:-)adam her haliyle number one yani kalbimdeki koreli tahtına o oturdu bi daha kalkmak bilmedi ben size onla ılgilî 3 soru srcm nolur cvp verin:-)1.si bu adam gay mi?2.si go mi nam la sevgili oldular mı hiç?3.süde şu anda bi sevgilisi var mı?şimdiden teşekkürler:-)

Deniz dedi ki...

Danglar,
safalar getirdin, hoşgeldin.

Ben başıma gelecekleri biliyordum bu yazıyı yazarken.Parçalayacak beni kızlar :)
Cevaplar:
1- Efem 100 puan değerindeki altın soru.Ne biliyim hiç bir bilgim yok.Ama şüphelenmiyorum desem yalan:)Kendisi değilim diyor:)Lee Min Ho ile tanışmasını anlattığı bir tv programını izlemiştim.Orda belirtiyodu.(Bknz goggle)

2-Oldular.Dizinin son bölümünde sevgiliydiler.Aşklarını falan itiraf etmişlerdi.Hatta kolye vermişti kıza :) Pardon Park Shin Hye' i kastediyorsan bilemedim şimdi.O zamanlar belki elektrik almıştır :)

3-Bunu hiç bilemedim.Ben öyle sevgili falan takip etmiyorum.Dizi izlerim, yazarım.Benden o kadar.Daha ne olsun değil mi?Varsa da Allah mutlu etsin .

Efendim rica ederim ne demek.Pek yardımcı olamadım ama...

Danglar dedi ki...

Yine de teşekkür ederim :-) ya 2.soruda park shin hye i kastetmiştim:-)o kız oppama yakışmıyo:-q gay konusundada bi site de gay bara girerken görüldüğü yazıyodu :-( bu arada yazına lafım yok zevk meselesi tabiki ama başlık biraz ağır olmuş be yaa adam etmek fln yapma beee bu çocuğun anası var appası var e ben varım üzülüyoruz;-)

Deniz dedi ki...

Canım, 2. soruda espri yapmaya çalışmıştım, sanırım anlaşılamadım o_O

Sen benim yazımdan ziyade gay barlarda gezen suk için üzül hehehe :)Ne var masum masum iğneledim çocuğu.Ben zaten şüpeleniyorum o çocuktan var bi şeyler, çıkar kokusu.Bknz Riki martin :D

Birisi dedi ki...

Merhaba.Yazıyı tesadüfen gördüm ve okudum.Çok eğlenceli espirili hoş bir yazı olmuş. Sadece ben böyle şeyler düşünüyorum sanıyordum :D

Bu adamı You are Beautifulda tanıdım.Neredeyse aşık oldum.Makyajını saymazsak tavrı, duruşu ve ses tonuyla adam gibi adamdı:).Sonra Mary me Mary yi izledim.Orada tamamen farklı bir tarz ama yine de hoştu. Love Rainde ise yine bayıldım tarzına duruşuna.Baby and Me dede çok şekerdi.Aaa bir de Hong Gıl Dong var.Orada bambaşka biriydi,karizmatik bir prensi canlandırıyordu,esas kızın niye onu seçmediğine hiç anlam verememiştim.Ben olsam kesin onu seçerdim <3 :D

Asıl konuya geleyim.En çok You are Beautiful ve Love Raindeki hallerini sevdim.Beethowen Virustede çok hoştu Ama ama YAB ve Love Rain bambaşka.Sonra bu çocuğun haberlerini alabilmek için ilgili sayfalarını takibe başladım.

Hayallerimin çatırdaması da burada başlıyor.Dizileri dışında çok farklı biri,ne olduğunu anlayamadım.Halleri tavırları bir değişik:Zarif bir erkek.Kızlardan hoşlandığını söylüyor ama kürkler içinde bi ton göz makyajıyla dolanıyor.Saçlar çoğunlukla dalgalı yapılı.Roportajlarında kadın kıyafetleri de satın aldığını ve kulandığını söylüyor.Ne bileyim alışık olmadığımız bir erkek tarzı normal hayatında.Hiç sevigilisi olduğunuda duymadım son zamanlarda.Ciddi bir kızla ilişkisini olduğunu duysam rahatlayacağım o kadar yani :D

Bense kendimi başka türlü avutuyorum.Evet, sevdiğim JKS değil,cnlandırdığı karakterler.Hong Gıl Dongdaki prensi,YAB daki Hwan Tae Kyungu,Love Raindeki ressamı ve fotoğrafçıyı seviyorum,JKSi değil diyerekten :)

Deniz dedi ki...

Birisi,

Çok üzgünüm ama gerçekler maalesef böyle acıdır işte.Hayranı olduğun sanatçının kız arkadaşı olsun diye gözünün içine baka mısın hiç?Valla hep beraber bakar olduk.Şu kızı seviyorum dese de rahatlasa millet de -ki söyleyeceğini hiç sanmıyorum-
Twitterdan da takip ediyosundur paylaştığı fotoları.Kız kılığında felan, yazık ya! Bir yandan da anlayamıyorum ki, kültürlerinden kaynaklanan bir şey mi?Belki biz abartıyoruzdur.Malum meraklar öyle narin erkek tiplerine.Bilemedim.

Neyse canım sen güzel kafanı bunlarla doldurma, bugün yarın başka birisi çıkar, suk muk kalmaz aklımızda unuturuz...

Alielle dedi ki...

Resmen düşüncelerime tercüman olmuşsun yabta saçı o zayıf haliyle bir de tuhaf giyinmesi yüzünden başta sevememiştim sonra sevdik derken baktım çocuk heryerde uzun saçlı hele love raindeki saçı giyimi görünce yok ben bunu sevemem dedim oysa çok şeker bir yüzü çocukluğu bile aynı şekerlikte saçını kessin bi numaralı fanı olurum dermişim :P neyse aynı fikirde birilerinin olmasına sevindim :)

Deniz dedi ki...

Alielle,

Canım, bu Suk meselesi dipsiz kuyu, sonu yok! Çözemedim denklemini.Tabi ki bizim fikirde olanların sayısı da oldukça fazla -ya da öyle inanmak istiyorum- nasıl yalnız kalırsın ki?

^^

Adsız dedi ki...

Gece uyku tutmadı Jang Geun Suk aklıma geldi, dün Indian Summers şarkısını dinlemiştim. Yok yok bu çocuk değişmeyecek efendim. Düzelecek diye gözlemlerken gün geçtikçe daha da batırıyor herşeyi. Eski hallerini sevdiğimi anladım. Şuan şarkıları ne şarkı, sesi ne ses, tarzı da ne tarz. Sadece giyim mi, hal ve haraketleride değişik. Eski masumluğu ve erkeksi hallerinden eser yok. Merak edip bir araştırma yaptım eş cinseller üzerine. Suk bu belirtilerin çoğuna uyuyor. Tesadüf müdür bilmiyorum ki. Eğer öyleyse gitti güzelim çocuk. Koreli kızlara geçmiş olsun.

Deniz dedi ki...

Canım benim yaaa kıyamam uyku tutmayınca ilk aklına gelen suk mu?

Özellikle şu son dönem tarzının en uç noktasında olduğunu düşünüyorum ben de.Ama asyalıdır olur deyip geçmek istiyorum da, işte o ufak şüphe hep var. Yalnız araştırmanı merak ettim doğrusu, neymiş o belirtiler?

Koreli kızlardan önce bize geçmiş olsun bence, baksana şu halimize :)Ama yine de sen kafaya fazla takmamaya çalış, uyku tutmadı mı da -işe yaramasa da- koyunları saymayı dene.

Kal sağlıcakla....

Adsız dedi ki...

Sorma. Eskiden ödevlerden projelerden sebep, gece vakitleri boş kalabildiğimden uykudan feragat edip JKS nin oynadığı dizilerden 1-2 bölüm izleme alışkanlığım vardı. Şimdi geceleri boş kaldıkça Suk geliyor akla ister istemez, ne yapalım :)

Araştırma derken, öyle akademik düzeyde bir araştırma değil, yaptığım herkesin yapabileceği basit ve kısa süreli bir internet taraması o kadar :). Suk bunuda yaptırdı sonunda.Belirtilere uyuyor derken o eşcinseldir demiyorum. Ama eş cinseller hakkında bir şeyler duyduğumda otomatikmen Sukla kıyaslıyorum, elimde değil. Şüphe işte, bi kere girdimi insanın içine, kolay kolay çıkmıyor.

Şimdi efendim, internetten edindiğim bilgilere göre, bu E.ler çift olarak iki çeşitmiş. Aktif taraf, pasif taraf. Aktif olan tiplerin E. olduğunu anlamak çok zor hatta kendilerini bilerek açık etmedikleri sürece imkansızmış. Tamamen erkeksi görünen bu tiplerde herhangi bir kadınsılık da olmazmış. Adam erkek olmaktan memnun, yalnız tercihi de yine bir erkek. Pasif taraftan bahsedecek olursak, bu tip adamlarda, aktif tiplerin aksine erkeksi görünmekten çok kadınsı görünme çabası hakimmiş. Kadın gibi yürüme, kıvırtma, makyajlı dolaşma, aşırı süslü olma gibi…Yani bu tiplerde feminen görünme arzusu hakim.Genel olarak çeşitli forumlarda okuduğum okuyucu yorumlarına göre de acayip yakışıklı tiplermiş bu adamlar. Buarada, E.bir erkeğin yazdığına göre, E. bir erkek kadınla da beraber olabilirmiş (yani kadınları tamamen terk etmiyorlar), ama erkeklere olan ilgileri daha baskınmış.
Ayşe Armanın kocasının homoseksuel olduğunu sonradan anladığı ve bu sebeple eşinden boşandığı bir kadınla yaptığı röpartajı okumuştum. Kadın öyle şeyler söylemiş ki bu ropartajda resmen homofobik oldum. Neyse röpartajdan bahsedeyim: Kadının anlattığına göre adam, onunla E. olduğunu gizlemek ve patronuyla ilişkisine rahat devam edebilmek için evlenmiş. Boşanmaları da sancılı olmuş zaten. Yani kadın burada çocuk sahibi olunabilmek ve kamufle olabilmek için kullanılan bir eşya. Kadına değer verdiği de yokmuş zaten. Kadın eşinin o türden bir şey olduğunu anladıktan sonra çözmüş bazı şeyleri. Mesela kıyafetlerini kocası seçermiş ve hep aşırı makyajlı, süslü ve açık görünmesini istermiş. Kadın sonradan anlamış içindeki kadını kendisi üzerinde yaşattığını. Bu adama göre bir kadın bakımlı ve feminen olmalı, topuklu ayakkabılar kullanmalıymış. Kadın, kocasının hep süslü olduğunu, ama kendisi çok güzel kadın olduğu için kocasının onu kıskandığını ve bu yüzden kendisinden nefret ettiğini de söylüyor. Bu adam zorda olsa bu kadından boşandıktan sonra asistanıyla evlenmiş. Yani kendisi kamufle edecek başka biri…Ne korkunç bir durum kadın için… Suka gelicek olursak:

Suk röportajlarından birinde topuklu ayakkabılar üzerinde rahat yürüyebilen feminen görünen kadınlardan hoşlandığını yazmıştı. İçindeki kadını o kadında yaşatmadığı sürece sorun yok :D

Suk eğer öyle biriyse, herhalde pasif taraf olmalı. Oldukça feminen ve süslü bir görünüme sahip.

Birde şu etine dolgun menejeri ve big brotherla baya bir samimi. Yedi yirmidört berbaer gibiler. Bu samimiyetleri birbirleriyle sıkı dost oldukları için olmalı.

Buarada Suk küfür de ediyor.

Adsız dedi ki...

Şuan kendisine Asya Prensi diyor. Dünya prensi olmayı hedefliyor. Bu kılıkta bu tarzla nasıl olacaksa artık. Kim bilir belki PSY gibi bir çıkış yapar. Eğer o korktuğumuz durum onda mevcutsa Judy Foster gibi başarıyı bir şekilde belgeledikten sonra bomba bir açıklama yapar yada… Bilinmez.

Sonuç olarak Suk kadınlara ilgisiz görünmüyor. Aslında tüm sorun görüntüsünde. Belki gayet normal bir adam karşımızdaki ama ağır makyajıyla tuhaf tuhaf kılıklarda dolaşıp, değişik mimikler sergilemesi insanda şüphe uyandırıyor.

Şu videolara bir göz atarsanız ne demek istediğimi anlarsınız.

http://www.youtube.com/watch?v=dVEKesAjEso
http://www.youtube.com/watch?v=eFBmjiqQdd0
http://www.youtube.com/watch?v=NJV4bSUDgQQ


Bu videoda da “1,34-2,03” dk.ları arasına dikkat edin.Big brother da böyle olmadığı halde Jgs neden havlusunu göğüslerini örtecek şekilde bağlamış, anlamdım.Koreli erkeklerde normal galiba.

http://www.youtube.com/watch?v=wld-rV6R2rw


Çok uzun yazdım farkındayım.Bunlar sadece olmasını istemediğim varsayımlardan ibaret. Şimdi birileri çıkıp diyebilir, “efendim sizene milletin özel hayatından?” diye. Onlara cevabım şu: Bir insan beğendiği kişiyi her şeyiyle tanımak bilmek ister.Yani beğendiğim insanın ne olduğu beni ilgilendiriyor.

Sen sordun ben söyledim Deniz. Suk öyle olsa da onu ayıplayacak değilim. Sevip sevmeme konusunda değişirim belki. Hem diyelim ki öyle, yadırgamak ne derecede doğru olur? Dünyanın binbir türlü hali var. Rabbim kimsenin başına böyle bir şey vermesin.
(amin)

Kal sağlıcakla :)

Deniz dedi ki...

waaaav waaaav waaavv diyorum, başka da birşey demiyorum sana canım.

İyi ki de sormuşum soruyu, bak böyle bir cevabım oldu.Söylediklerin de tamamen sana katılıyorum.Ama şöyle bir tezat da var, Dünya Prensi olmak isteyen adam azcık da dünyayı takip etmez mi?Var mı dünyada bu kadar feminen bir star Allah aşkına?Judy Foster olayıyla kıyaslamak ne kadar doğru bilmem.Ona bakarsan daha önce de söylemiştim bir ricy martin gerçeği de var.Neden daha önce gay olduğunu açıklamadın diye sorulunca; çok meşhurdum, kızlar hep peşimde dolanıyodu, popülerliğim gidecekti vb. gibi şeyler söylüyo.Adam kendince haklı da.(Ben bile nasıl hastasıydım adamın ya, posterini bilem yapıştırmıştım kitaplığıma, Deniz tarihin de ilk ve son!)Biz izleyince hep yakışıklı bir erkek görüyoduk kendisini, gay deseler gülerdim (acaba aktifmidir kendisi o sebepten mi?:)).

Suk'a bak bir de, o kadar star olacam diyen adam azcık dünya gündemini takip etmez mi?Kendisi için değil izleyicileri için giyinmez mi?Özelinde gizli saklı ne yaparsan yap. O kadar saklamak isteyen böyle mi dolaşır ortalık da.peehh asyaya belki, ama dünyaya kendini hayatta pazarlayamaz.PSY ile kıyaslanması güç çünkü adam yakışıklılıkla değil bir şarkıyla patladı gitti.Balon gibi de sönecek hep beraber görecez.Suk "yakışıklıyım ben abi, kızlar beni sevsin" diyor, görünüşüne güveniyor.İşte o iş biraz zor.Öyle aşırı güzel, dillere dolanan bir şarkı, üstüne de karizma eklerse belki.O da karizma durumu malum, ses desen o da yok.Bu korelileri de anlamıyorum, şarkıcı olan oyunculuğu , oyuncu olan şarkıcılığı deniyor.Hepsi birbirine karıştı.Neys yaa.Videoları izleyemiyorum canım işteyim şimdi çünkü, eve gidince mutlaka izleyecem.

Yorumunu görünce ağzım kulaklarıma geçti vallahi, çok mutlu ettin beni, döktüm içimi rahladım oohh mis, yine gel, öperim ....:)

Adsız dedi ki...

Ricy Martin için deli divane olan arkadaşlarım vardı, akşama kadar “yok şöyle yakışıklı yok böyle krizmatik, ay çok tatlı….” gibisinden sözleri dinler dururdum. Posterini ilk ve son olarak yapıştırmış olan seni bilem şoka uğratmıştır herhalde .(buarada aktiftir herhalde, baya bi erkeksi :D) Jodie Fosterda hani ne bileyim kadın yıllarca içinde saklamış, sonunda dayanamamış, ödül töreninde açıklayıvermiş, belki Sukta böyle bir anda aldığı ödülden güç alarak açıklayıverir belki gibisinden demiştim ama, buda öylesine bi varsayım işte, önemi yok :)
Dünya starı olmak isteyen adam sadece gündemi takip etmekle kalmaz, kendine, hayatına çeki düzen vererek de yaşar. Toplumsal mesajları hayatı üzerinden verir. Ne bileyim Sukun videolarını izlediğimde bende hiç dünya starı hissiyatını oluşmuyo, başkalarnda oluşturursa bilemem. Uyuşmuş adam yahu. Elinde içki şişesi dili çıkarda pozlarıyla, küfürbaz halleriyle, kadınsı görünen erkek tipiyle, dünya starı olabiliyorsa olsun :) Ama dediğin gibi kendini anca Asyaya pazarlayabilir. Aslında söylediğin şeyler benim söylediklerimi tamamlayıcı olmuş.

Merak etmeden de geçemiyor insan, Suk o pozları verirken biz kızları mı, yoksa erkekleri mi etkilemeye çalışıyor. Dipsiz bir kuyu dediğin gibi. Varsa bir şey, yıllar sonra da olsa çıkar ortaya…
Ne adammış yahu, hakkında baya konuşturdu kendisini :)
Ben arada uğrar ne var ne bakarım Denizcim. Gözüm bloğunda olacak.

Hoşça kal :)

Unknown dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Deniz dedi ki...


Merhaba Feyzanur,

Hoşgeldin,evet kesinlikle kimsenin zevkine karışma hakkım yok, kimsenin benimkine olmadığı gibi.Beğenenin başımın üstünde yeri var, kaldı ki, bende seviyor, ve sevimli buluyorum,ama o kadar. gel gör ki, benim "erkek" tanımıma biraz uzak.Eee Suk da bundan şikayetçi felan da değil.allah hayranlarına bağışlasın, ne diyim.
Tarihini tam hatırlamasam da uzun zaman önce gay bardan çıkarken Kore magazini tarafından görülmüş.bunun kendisinin gay olduğununun ıspatı olmadığı gibi, gay değildir de diyemeyiz.Ayrıca yorumlarımda da belirtmiştim, nice "errrkek" görünüşlü adamlar gay olduğunu açıklıyor, suk da gay olmuş çok mu?Benim hiiç ilgilendirmez, saygı duyarım.Yok değilse de ne ala.
Sadece güzel kafanızı bunlarla yormayın diyorum o kadar.

Doktorum bu arada...

Unknown dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Adsız dedi ki...

Dizide yapılan imajla (yani dizinin imaj danışmanının ayarladığı şeyle) gerçeği ayırt edemiyor olmanız zaten ayrı bir olay ama. Meraktan soruyorum, nasıl bir boşluğa düşmek, popüler olma aşkıdır ki bu hiç tanımadığınız bir erkeğin ki elalemin oğlunun diyelim daha vurgulu olsun. Elalemin oğlunun erkekliği, cinsel tercihleri derdiniz olmuş. Kendinizi yazmaya zor tutmuşsunuz falan. Etik konusun da hiç mi değer yargılarınız yok? Oradan buradan duyduğunuz dedikodularınızı ki bu dedikodular hakarettir herkesle paylaşmak sizin eğlence anlayışınızda yer etmiş. Unutmayın arkasından atıp tuttuğunuz da bir insan...

Deniz dedi ki...

Sevgili adsız

Ne mutlu sana ki bak benim ayırd edemediğim şeyi ayırd etmişsin.Bir madalya tak göğsüne!Adamın normal halini de görüyoruz, peki ona ne diyeceksin?
Ben yazımda hiçbir etiğe sığmayan durum görmüyorum.Kendi yorumumu belirttim katılmazsın o senin bileceğin iş.Okuyucuların yorumları konuyu bu noktaya kadar getirdi.Yani dert senin gibi Suk severlerde.Nasıl bir hırs ki bu, zehirini buraya dökmüşsün!

Ben eğlence blogu yazıyorum ve gayet eğlenceli bir biçimde adamı eleştirdim o kadar.Katılıp katılmamak sana kalmış, benim zevkim de bana.Beğenmiyorsan okuma geç.İstediğin gibi sevmeye devam edebilirsin, ben SEVMİYORUM! Bu da kimseyi ilgilendirmez, sevenlerin de beni ilgilendirmediği gibi.
Senin dedikodu dediğin şeyi de ben mi uydurdum acaba?Az çok tanıyan kime sorarsan haberi var.Kabak benim başıma patladı.Ne büyük iş yapmışım da haberim yok.Eminim Suk da derdinden ölüyordur.
Artık çok sıkıldım bu muhabbetten, Suk dedikçe afakanlar basıyor.Bİr sürü yazı yazdım daha, bu da onlardan biri olarak kalacakdı ki, yorumlar bu noktaya getirdi. Aslında ben sizin için üzülüyorum.Bu boş şeylerle zihnininzi boşuna doldurmayın...

Adsız dedi ki...

Deniz hanım kızmış :D Merhaba buarada..Şu celallendiğin "adsız"la alakam olmadığını söyleleyim. Ben Alielle'den sonra 15 Mayıs'ta yazmaya başlamış adsızım. Bir uğrarayım dedim başlığa neler var neler yok diye.. Suk mevzu bahis olunca başlığın böyle olması malum. Mikal Zia diye birinin bloğuna da uğramıştım. Orada neler neler yazıyorlar burada yazılanlar ne ki..:) Suk'a pek bir takıntım kalmamasına rağmen bazen hayran yorumlarını okumak eğlenceli gelmeye oluyor. Hele şu "yılan balığıyım onun" diyenler yok mu, orada bitiyorum :)Neyse
Başlarda söylemeyi düşünüp söylemediğim şeyi söylim: "Suk'u Adam Etmek" demişsin ya.. Suk bizim profilimizde adam olmaz kardeşim :)

Deniz dedi ki...

Sorma adsız kardeş, çok kızdırdılar beni çook :)
Ah o mikalin de kulaklarını çekecem, nasıl laf söyler Suk'a, bizim haddimize mi kalmış, töbe töbe asdfghjk

Şaka bi yana, bu laf kondurmayanlara da çok görmüyorum.Henüz kişilikleri tam oturmamış, gençler daha deli çağları.Ama az zaman geçsin vurular kafalarını duvarlara, ne gerek vardı diye.Yok anlamadım bu suk avukatlığı da ne oluyor yani.YEni bir branş olsa gerek.Yine sinirlerim kabardı bak :)
Yok ya sukun adam olmasını beklemiyorum da şöle helalinden eli ayağı düzgün bi adam bulsa da biz de kurtulsak.Bulsalar linç edeekler beni bu fanları yoksa.

Cevap biraz geç oldu ama sen takma, Yine gel.. :)

Adsız dedi ki...

Adan baştan aşağı kusursuz. Yok horoz modeli falan böyle saçma kelimelerde kullanmaya gerek yok. Adama herşey yakışıyo. Evet seviyorum o ayrı ama gerçekten kusursuz. Zaten işine odaklanmış halde. Az önce okudum ropörtajını '' Saç şekillerim işim içim. Uzun saç kullanıyorum çünkü gelecekteki roller için şekil vermesi daha kolay oluyor '' demiş. Mantıklı düşünmek lazım Love raindeki role kısa saç yakıırmıydı ? Tamamen entek bi yapıya sahip seo joon rolü kısa saç için çok saçma olurdu. Fenomen bi kısa saçlı fotoğrafçı gördünüz mü ? Ben görmedim :) Eleştiriler araştırılmadan yapılmamalı. Eşiniz okusa düşüncelerinizin saçma olduğunu bildiğinden ciddiye almazdı bence ;)

Adsız dedi ki...

İşte sorun herkesin tarz anlayışı. Mesela suk bana o saçlarla çok çekici gelebiliyor ve ben onu öyle seviyorum. Hele de love Rain deki saça bayıldım diyebilirim. Kendisinin tarz anlayışı pek bi farklı. Belki de ajansinin yaptirdigi bir şeydir ki genelde ajanslar yapıyor bunu. Kendisi böyle mutluysa ne ala bize laf düşmez. Okurken pek bi mutlu oldum yeni görüşler edindim ama hala suk benim için çok yakışıklı ve sanırım hepde öyle kalacak kendim için ideal tipim diyebilirim. Gay olup olmamasi kendi meselesi olduğu gibi giyinisle veya sacla alakali oldugunu pek düşünmüyorum. :)

Adsız dedi ki...

merhaba...ben bayadır kore dizilerini izlerim..en sevdiğim kişidir jang keun suk açıkçası.tarzına gelince biz türkler olarak erkek deyince aklımıza burak özçivit gibi adamlar geldiği için yadırgıyoruz fakat jks ye gelince geniş bakıp yorumluyorum ben.. bi kere yaşadığı ülkede en normallerden biri şarkıcı olarak... sadece oyuncu olanlar biraz daha normal fakat hem şarkıcı hem oyuncu olanlar sanırım biraz show açısından buna mecbur gibi ..ben o çocuğun bir belgeselini izledim karakter olarak çok hoşuma gitti çok çalışkan çok neşeli bir insan ve bu yaşta bu kadar başarılı olması bir çok şeyde,etkiledi açıkçası..kendi ülkemde bu kadar başarılı olup bu kadar neşeli kalabilen birini gördüğümü düşünmüyorum..anlamışsınızdır ne demek istediğimi..inanılmaz bir özgüveni var tipi karakteriyle birleşince bana gayet erkek görünüyor ayrıca tercihinin kızlardan yana olduğuna eminim kızlara yaklaşımı gayet erkekçe bence :)))ama tabi sadece sürme kalsa saçlar kısalsa ve zaman zaman ödül törenlerinde giydiği takım elbiselerden giyse her zaman çok daha süper olur kanısındayım:))benim fikirlerim bunlar yinede oyunculuğunu çokkkk seviyorummm:)

Adsız dedi ki...

"Suk bir adam bulsa da kurtulsak demişsiniz. yani hiç bir kanıtınız olmadan "gay" etiketini yapıştırdınız. doğrusu çok şaşırdım. ileride bunu açıklayacağından o kadar eminsiniz, peki ya yanılıyorsanız? sadece gençlikle yaptığı çılgınlıklardan biriyse feminen kıyafetler? o zaman yargısız infaz yaptığınız için üzülecek misiniz? dahası "ergen" diye küçümsediğiniz -ki gayet büyük bir yaştayım- hayranlarına karşı tavrınız ne olacak?

Adsız dedi ki...

Vakti zamanında negatif yorum yazmış adsızlardan biri olarak, Jang Geun Suk hakkında yazdığım herşeyi geri alıyorum ve böyle bir yargıya vardığım için üzgünüm. Adam aktör ve şarkıcı hepsi bu. Alışık gelmeyen feminen tarzı sebebiyle böyle bir yargıya kapılmak yanlış olur. Ayrıca öyle bile olsa kimi ilgilendirir, kendi meselesi..Ne kadar tanıyoruz ki? Kapı komşusu değiliz nihayetinde.

Adsız dedi ki...

Ne ukala gicik biseysin sen oyle Deniz. milleti "beyninizi boyle seylerle yormayin" diye akıl veriyon evlisin barklisin bi de sozde doktorsun asıl senin ugrastigin kafa patlattigin seylere bak. Herkes hayrani oldugu imsani savunur destekler bu seni hic mi hic ilgilendirmez. Sen sevmiyosun aşagilama hakkina sahipsin biz seviyoruz savunuyoruz buna hakkimiz yok,aptalca oyle mi? Cok salakca buldum seni kocanla ilgilen canm burda gec kizlarin hayrani oldugu ve savunduklari kişiye dil uzatma . O guzel zihnini boyle seylerle doldurma canm !! Millete dedigini kendin yapma

Adsız dedi ki...

Ya sen kimsin ki bi adamì adam ediyosun once bi kendin adam ol saygi duy şurda seni adam yerine koyup okumuslar yorum yapmislar aşagiliyosun. Jang Geun Sukun bir sanatci olarak sanati ve bir insan olarak kalbi onemli tarzi saçi başi seni ilgilendirmez sıkıyosa sende asya prensesi ol mesela!! Biz onu boyle seviyoruz onu o yapan tarzi ayrica sesi de cok guzel! gelmissin burda genc kizlarla salal salak konusuyon

yağmur dedi ki...

ben onu her haliyle seviyorum o benim tek oppam eğer sevmiyosan sevme beni ilgilendirmez ama onunla alay edersen her haliyle beni ilgilendirir eğer sende bir korecansan oppan varsa ona böyle alaycı bir tür sayfa yapsalar hem tarzı senden benden tüürklerden 100000000000000000000000000000000000000 kat daha güzel salak salak sayfalar yapma adamın ahsabını bozma o her haliyle türklerden daha tarzlı ve yakışıklı sesi de güzel 1 tane şarkı bestele de çal bakiyim sırf onun yüzünden gitara başladım ve koreye gittim imzalı resimi var bende şimdi otur düşün haksız mıyım? yada bu sayfayı kuran deniz midir nedir o cadaloz kızın ismi bile itici jgs me laf söyletmem anlatabildim mi?

Adsız dedi ki...

Merhaba sizin ve yorum atan diğerlerini okudum yazmadan da duramadım Jang Keun Suk bir aktör ve müzisyen.Yani şov dünyasının tam göbeğinde.Haliyle İşi gereği her türlü kostümü giyebilir.Saçlarına her şekli verebilir.Bu absürd bir şey değil.Absürd olan tam da bu zihinler !! Herkese inat kendisine her tarzı en ala şekilde yakıştırabilen bir adam o.Yorum atanlara gelince ; giyim kuşamına bakıp,ön yargıda bulunmak çok acımasızca ! Korede gay vs gibi kavramlara hiç hoş bakılmıyor.Keun öyle olsa idi bile o sebepten dillendiremezdi.Kaldı ki Keun espirili bir dille anlatmıştı bir videoda.Şöyle demişti : "Ben sarıyı pembeyi giymeyi seviyorum.Aman görenler a gay diyor.Ama yok öyle bir şey ben kadınlarla ilgileniyorum " Ayrıca öyle olsaydı bile size nee !! Nüfusunuza mı alcaksınız ??? Evlenecek misiniz ??? Müziği enfes,oyunculuk enfes ötesinden size ne !! O her şekilde saygı duyduğum ve her şekilde sonsuza dek ardında olacağım biri.Onu sevgim,inancım ve saygım doğrultusunda korumayı da bir borç bilirim..! Lütfen asılsız şeyleri dedikodu malzemesi etmeyiniz..!

Adsız dedi ki...

Ayrıca o adam etmek lafı da ne demek lütfen terbiyemizi takınalım ! Onun adamlığına laf edebilecek vasıfta hiç kimse yok şu ortamda !!

Adsız dedi ki...

Son bir şey daha ! Big Brother team deki sahne partneri olan beyfendiyle ve menajeri kim ile olan yakınlığından söz edenler şöyleki korede çok yakın arkadaşlık kavramı özelliklede bu ünlüler dünyasındaki versiyonu bizdeki gibi değil o aşırıya kaçan hareketler onlar için normal dolayısıyla big brother team deki sahne partneri ile sadece son derece yakın arkadaşlar ! Menajer Kim ise taze evli olup,Keun'un on yıllık menajeridir.Aralarında bir abi kardeş yahut arkadaş gibi yakınlık olması normaldir.Kaldı ki röpörtaj için giden dergi ve basın mensupları bile keun'un samimi,içten,sıcacık bir adam olduğunu dillendirmiştir ! Yani abuk sabuk varsayımlarla adam karalamayınız ! İlla bir şeyler yazacaksanız azıcık araştırın be !!!
Not : Hiç de genç olmayan bir Jang Keun Suk fanıyım ..!

Unknown dedi ki...

Deniz hanım jks yi sevmiyor olabilirsiniz ama bu kadar aşşalayıcı üslup da bulunmamalıydınız. O bizim için çok değerli. Siz bu yazınızı paylaşalı yıllar olmuş umarım düşünceleriniz olumlu anlamda değişmiştir

Adsız dedi ki...

2012de yazılmış bır yazı o yüzden çok ciddiye almıyorum. Jang Keun Suk u 2013 ten beri tanıyan biriyim. Bayadır takip etmedim kendisi sık dizi çekmediği icin. Yıl 2021 ve o tekrardan ilgimi çekmeyi başardı deli gibi eski haberlerini okuyup adamı tekrar araştıriyordum. Ve bu yaziya denk geldim .başlık çok canımı sıktı. Jks adamın dibidir. Hatta kendisi şuan 33yasinda ve çabucak evlenip çocuk sahibi olmak istiyor. Ama nasip kısmet meselesi henüz karşısına düzgün biri çıkmadı. Yani 2012 döneminde Türkiye'de uzun saç feminen modeller tırnağına oje sürmesi bir erkeğin falan bunlar alışılmadık şeylerdi. Ama şu an sahneye çıkan çoğu sanatçının kendine özgü bir tarzı var. Jks o dönemde onlarin hepsini sahne için yaptı. Sahneye çıkan birinin bir albenisi olması gerekiyor tarz olması gerekiyor. Ama gelin görün ki sığ düşünceliler hemen gay damgası yapistiriyor adama. Gerçekten sinir bozucu. Ve jks nin hastalığı var o dönemdeki histerik davranışlarının nedeninde hastalığının etkisi olabilir bilemeyiz. Ben onun eski tarzını karakterini gerçekten çok özlüyorum. Şu an ne eskisi gibi çılgınlığı var ne saçları uzun . Gayet bir erkek gibi takılıyor. Hatta artık eskiden Big brother ile kurduğu Team H i bırakmayı bile düşünüyor. Artık yaşlanıyoruz sahnede eskisi gibi enerjik olup zıp zıp zıplayamayiz dedi. Şuan 20 yaşında bir hayranıyım keşke 2013lü yıllarda 20 yaşında olsaymisim. Çünkü Jks gibisi bir daha hiç gelmeyecek. Onun kadar iyi bir oyuncu ve iyi bir şarkıcı o özgüvenli karakterine sahip hiç bir idol yok hicbiri ilgimi çekmiyor. Yeni K drama izleyicisi onu tanımıyor . Çünkü Son 5yilda sadece iki projede göründü . Hele son dizisi switchi sıkıcılıktan izleyemedim bile. Yeni dizilerle tekrar zirveye çıkacaktır. Kendini çok unutturdu. Onu gerçekten çok özlüyorum. Karakterinden hayatına kadar ondan çok şey ögrendim . Bana çok konuda ilham oldu. Neyse geçmişte Hakkında böyle düşünüldüğünü bilmiyordum. Birazcık sinirlenmiş olsam da bunu yazan kişinin düşüncelerinin değiştiğini umuyorum. Zikzin 15/07/2021 —☆