4 Mayıs 2012 Cuma

Mim; Ne olurdum? /Hep Beraber Görelim... :)

Blog aleminde epeydir dönüp dolaşan, o kadar ki artık beni bile bulan bir mim vardı .Sevgili Rosa'nın yazarken aklına düşmüşüm ki beni mimlemiş.Sağolsun var olsun.


 * yemek olsan ne olurdun ?

Aklınıza gelebilecek her türlü kebap bu cevaba dahil olabilir tabi.Durup düşününce bu cevabın sorusu ' en çok hangi yemeği seversin' olacağından; asıl sorumuzun cevabı sufle olurdu.Tatlı aslında ama olsun. Dışını saran sert kabuk zannettirmesin ki, içinde yumuşacık bir kalp yok!




*Müzik aleti olsan hangisi olurdun?

Keman! Hiç düşünmeden, binlerce kez milyonlarca kez keman diyorum.Ölüp tekrar gelsem, yine de keman diyorum.Hadi üçüncü kez doğarsam - olmaz ama- çello diyorum. :)



*Araba olsan hangisi olursun?

Gençlik hayallerim de bir adet üstü açık sarı vosvos vardı.Ama şimdi durup düşününce bir minicopper  fena olmazdı diyorum.Ama o da çok mini pek işimi görmez şimdi.Ama seviyorum işte.Var benim bir zaafım bu küçük arabalara...




*Aylardan hangisi olurdun?

Temmuz.Hiç bir ay gücenmesin.Temmuzda doğduğum için.Tamamen duygusal yani :) Şimdi fotoyo baktım da sevilmeyecek ay da değil hani...



*Ayakkabı olsan hangisi olurdun?

Şöyle 15 cm topuklu şahane gösterişli bir ayakkabı hayallerimi süslese de, gelin görün ki ben converse den öteye geçemiyorum.Alternatif  babetler vazgeçilmezlerim :)


*Kıyafet olsan hangisi olurdun?

Ehe hee ''belindeki kemer olayım''.Artık kimin? Onu sizin hayal gücünüze bırakıyorum :)

Ama beni yansıtan tabi ki de pijama.En sevdiğim kıyafet.Rahat, sereserpe, firikik derdi yok; şık rüküş, yakışmış, yakışmamış sıkıntısı sıfır.Daha ne olsun!


*Renk olsan Hangisi Olurdun?

Oyy  zor soru.Yeşili severim.O olsun bari..Canlı renkler tercihimdir.

*Hayvan olsan Hangisi Olurdun?

Ne bu şimdi.Ölümlerden ölüm beğen.Ne cevap versem şimdi.Eminim herkes, en sevimli hayvanları kapmıştır.Kim ''Ayı olmak istiyorum been'' derki :) Ben de kanguru olayım bari.Peh aklıma ilk o geldi (bufaloyu saymazsak).




*Şu Anda Okuduğun Kitabın 137. sayfasında Ne var?


Kitabı açmadan önce duamı edeyim.' Allah'ım ne olur atin- kuntin , abuk-sabuk bişe olmasın.



Cevaba gelince.En son D&R ziyaretimde elde ettiğim.Kolay okunan zihni yormayan bir kitap(İki saatte okuduğum düşünülürse) ; Ne Demiş Shakespeare.Shakespeare aşığı biri olarak siz gençlere en az bir oyununu okumanızı öneriyorum.Olmadı izleyin.O da olmazsa bu kitabı alın bari :)

  İskender ölüyor, gömülüyor,
  çürüyüp toprak oluyor,
  bu toprak da balçık.
  Şimdi bu balçıkla , ki İskender de var için de,
  neden fıçı tıkacı yapılmasın?
  Koca imparator Sezar ölüp toprak olunca
  bir deliği tıkayabilir rüzgara karşı.
  Ey bir zamanlar dünyayı titreten kasırga!
  Şimdi duvarda harçsın
  kışın soğuna karşı.

Uzuun bir şiirin 137. sayfaya denk gelen bir kısmı sadece.Allah'ım şimdi bu adam sevilmez mi?

Bir mim'i daha sona erdirdiğim şu satırlarda, sanırım ben de birini mim'leyecem.Başlarken kimseyi mim'le miyim diyordum ama içimden geldi.Hikaruivy seni seçtim, pikaçu. Yaz da dağıt zihnini. 

6 yorum:

Rosa dedi ki...

Ama sufle çok güzel görünüyor,canım çekti:)))
Kanguru enterasan bir seçim,doğrusu bende yavrusu olmak isterdim.Yerim hep sıcacık olurdu:)))
Shakespeare'ın kitaplarını ise çok seviyorum,daha oyununu izleyemedim ama sevdiğim yazarlardan biridir:) Eğlenceli bir yazı olmuş,ellerine sağlık:))

Adsız dedi ki...

Deniz canım benim bizim cafeye suffle dahil edilmiştir. Her daim beklerim. Biraz reklam kokan hareketler bunlar ama ne yapalım reklamın iyisi kötüsü olmaz. Ne diyoruz; Çay, kahve, kola...Cafe De Mola.:)))

Deniz dedi ki...

Rosa

Değil mi ama, valla ben de ne zaman görsem içim akıyo sufleye :)

Kanguru olarak kesem de sana da, sana da yer var.Gel... :)


Sevgiler...

Deniz dedi ki...

Sevgili'Adsız'

Sen pişiriyorsan bir tatmam lazım. Reklam ücreti için hesap numaramı sana iletirim.

Sevgiler...

hikaruivy dedi ki...

ahhh, anlaşıldı ki ben bu mimden kaçamayacağım :D :D çok çabaladım ama senden de gelince artık pes ettim, oturup yazayım madem :D :D

senin cevaplarına ise bayıldım: sufle olmak süper bir benzetme olmuş; mni cooper olmayı ben de isterdim, keman olmak da gayet cazip göründü, ve elbette rahatlık timsali pijamalar da! ee bana bişey kalmadı :P neyse ben bu mim'i biraz daha psikolojik algılayıp öyle bir şeyler yapmaya çalışayım madem ;) düşündüğün için sağol canım ^^

Deniz dedi ki...

Yaa bilmiyordum daha önceden mimlendiğini.Yoksa kıymazdım sana :)
Kimseyi mimlemeyecem niyetiyle başlamıştım ama sona gelince aklıma sen geldin nedense:)

Sana kolay gelsin, bakalım psikolojik mimin nasıl olacak :)