Google+ Followers

16 Mayıs 2012 Çarşamba

Mim : Ne izliyorum...

İki gün bilgisayarı açmadım neler olmuş böyle!Çapraz ateşte kalmış misali mimlenmişim.Sağolsun mydestiny bu mimi yazarken aklına ben düşmüşüm :)

Hangi dizileri izliyorum?Öncelikle şunu söylemeliyim öyle büyük hayalleri olanlar üzgünüm.Ev, iş derken pek bi şey izleyemiyorum.Tv de en çok açık kalan kanalın Yumurcak TV olduğunu söylersem, fazla açıklamaya da gerek kalmayacak herhalde :)Ben de Mimi kendime uyarladım ;Tv de ne izlersin :) Dizi takip edemiyorum ve  bizim evde boş vakit oldu mu  ailecek bilgisayarların başına otururuz genelde... :)

Yalan Dünya--Aslını isterseniz öyle müdavimi falan değilim.Denk gelirsem, işte değilsem izliyorum.Büyük umutlarla beklediğim dizi, benim için azıcık hüsran oldu.Ama izleyecek pek bir şey de olmayınca ne yapalım. Bence artık Gülse Birse'ye bu roller yakışmıyo.Ne bilim artık kabul etsin zamana dur denilmiyor ve artık o da bir orta yaşlı (ne kadar iyi niyetliyim dimi yaşlı demedim).Hala öyle otuzundan yeni yıl almış genç kız rollerinde neden diretiyor anlamadım.Öyle çatıda flörtler falan...


5N1K-- Ruh halime uygun bir konuk da ağırlıyorsa kaymaklı ekmek kadayıfı değmeyin keyfime.İnsanı kendinden alan, siyasetten soğutan, yer yer iç bayan tartışma programlarını pek sevmem.Sanırım çocukluğumun tek Tv li döneminde babamla izlediğim bütün o açık oturumlar beni bu olaydan soğuttu:)İşte burada devreye Cüneyt Özdemir giriyor ki severim keretayı.Gündemden iyi konular, konuklar seçiyor, sıkmıyor.İzlemeye çalışıyorum kendisini...




Okan Bayülgen ve Kralları--Artık hangi Kral şansıma denk gelirse izliyorum.Mesela şu an Muhallebi Kralı var şansıma.En sonunda Okan da akıllandı.Eski 'artist' halleri yok artık .Nerde, yok  bal gibi 'artist' diyorsanız eski hallerinden muhtemelen haberiniz yok demektir(Sizi genç veletler)


Simpsonlar--Ehe en sevdiklerimdendir.Aaaah o kanepeniiiin bir dili olsa konuşsa :) Her ne kadar baba Homer'a bayılsam da saçlarından dolayı olsa gerek anne Marge Simpson'ı kendime daha yakın hissetimişdir :) Aileyi anlatmaya gücüm yetmez ayrıntı isteyenleri şöyle alayım.




Pocoyo--Evet yanlış okumadınız ne dedim ben size az önce, Yumurcak TV zedeyim ben !

 Sevimli mi sevimli, yiyilesi bu karakteri seviyorum.Eğlenceli, muzip.Benim favorim adını bilmediğim şu sarı ördekcik.Bu arada Pepenin de ilham kaynağı olduğu söylentilerine de değinmeden geçemiyeceğim.(Allahım ne diyorum ben!)


Benim bu liste giderek sapıtıyor.Utanmasam sevdiğim reklamlara geçeceğim.

Bu listeye  How I Met Your  Mother ,Doktor Who, Merlin 'ı  ayıla bayıla izlediğim yapımlar olarak ekleyebilirim. 

Sağdan soldan duyduğum...

 Yer Gök Aşk--Hangi yerdir bu yer vallahi gidip paralayacağım onları.Tek bölüm bile izlemememe ( me'lemeye başlıycam)  rağmen, bir dönem etrafımda  sürekli birileri bu diziyi anlatıp duruyordu.İzlemiş kadar oldum.Kaç sezondur devam ediyor bilemiyorum ama ben yaşlandım bu diziyi dinlemekten.Diziler arası karakter transfer etmiş yegane yapım.Bu nasıl aşk, kavuşun artık be !  Biri bu fox tv'yi durdursun.Bir dizisi güzel olmaz mı kanalın, bütün dizileri birbirinden berbat.                                                     

Survıvor-- Yine sürekli birilerinin anlattığı, babamın bile izleyip de benim izleyemediğim yapım.Arada sırada bazı oyunlarına bakıyorum ama, denk gelirsem binde bir. Acun'a azıcık kıskançlıkla karışık gıcık olduğum için olabilir tabi.Şaka bir yana Allah yürü kulum demiş, bunu bir tek Acun duymuş herhalde.Daha dün ''Heeey üzerinde ki etek kaç para?'' diye dolaşıyordu sokaklarda ; helal!Yapımda tek ilgimi çeken kim kaç kilo verdi.İşte bu yüzden katılmayı düşünüyorum.Hedefim 34 beden :P


Bir mim daha burada biter.Vallahi kaç saatte yazdım bilemedim şimdi ama utandım kendimden.Ben hiç TV izlemiyormuşum be ya! 



2 yorum:

mydestiny dedi ki...

Yalan Dünya yorumuna aynen katılıyorum. Büyük umutlarla bekleyip hüsrana uğrayanlardanım. Gülse Birsel’in kalemini çok sevsem de bu defa bir şeyler eksik. Oyuncu/karakter konusunda haklısın. Yine de denk geldikçe izliyorum diğer dizilere oranla en izlenesi şey ekranda..

Yer gök aşk kendim bildim bileli ekranda :D Yer gök aşk olunca dizi bitmiyormuş demek :P

Zaten Türk dizilerinin sadece fragmanı bile izlesen her şeyi tahmin ettiren bir yapısı var, uzun uzun oturup izlemeye gerek yok, yaratıcı değiliz bu konuda :)

Deniz dedi ki...

Değil mi ama, aklın yolu bir ne diyim :) Ben de ayıla bayıla izlemiyorum.Evdeysem bakıyorum işte.

Bizim diziler izlendikçe yapımcılar uzatmaya şalışıyo ( $$$ ), senaristler garibim ne yapsın cıvıttıkça cıvıtıyo.Sonuç üç ayda bir izlesen arpa boyu ilerlemeyen diziler.Bu yüzden öyle bir geçer zaman ki'yi sadece ilk sezon seyredebildim.