Google+ Followers

15 Nisan 2012 Pazar

Rooftop Prince

Son zamanlarda  epeyce meşgul olduğum için, malum pek dizi izleyemiyordum.Ama yeminimi bozdum leyyyn diyerek hızlı bir girişle Rooftop Prince başladım.E iyi de etmişim, izleyince siz de hak vereceksiniz.Oyuncular çok iyi seçilmiş, hepsi birbirinden iyi.Özellikle Sungyunkwan Scandaldan hatırladığımız ve de kendisine ayıllıp bayıldığımz Micky Yoochun var ki, başka da söze gerek yoktur herhalde.


Dikkat dikkat yüksek dozda spoiler içerir!

Konusuna gelince; Veliaht prensin eşi esrarengiz bir şekilde sarayın bahçesinde ki gölde ölü bulunur.Kaza sonucu öldüğü ileri sürülür.Fakat aşk acısından yanan Prens buna inanmaz.Kendisine yardım edecek bir ekip oluşturur ve eşinin ölümünü araştırmaya başlar.Gelişen bir dizi olaylar sonucu ormanda kötü adamlar tarafından dört nala bir şekilde kovalanırken, uçurumun kenarında atların frenleri tutmayınca,  bir E.T. edasıyla süzülerek hooop 300 yıl sonrasına, günümüze gelirler.İşte hikaye de asıl burda başlar...





                                                                              ****



Micky Yoochun-Prens Lee Kak: Kendisi bu rolün üstesinden gayet iyi gelmiş.Prensesin arkasından döktüğü göz yaşları içimi burkmadı desem yalan olur.Burnu havada prens halleri, özellikle de kırmızı eşofmanları pek komikti.


Ha Ji -Min -Park Ha : Ben bu kızı pek sevdim! Kendi ayakları üzerinde duran,kendince ticaretini yapan , özgüveni olan bir karakter.Üvey ablasının komplosuyla taa Amerikalara kadar gitmiş.Yıllar sonra döndüğü memleketinde babasının öldüğünü öğrenir.Bir gün evine geldiğinde işte bu sahneyle karşılaşır.




Tahmin edildiği üzere bu dört adamı 'adam' edecek kişi Park Ha'dır.Tavayla adamları korkutmaya çalışması çok komikti.



Park Ha'nın sihirli dokunuşuyla koskoca Prensin ne hallere düştüğünü bu iki foto açıklıyo sanırım :)


   
Öncesi

 
sonrası

































Bütün bu güzelliklerin yanında kötü adamımız yok sanıyorsanız yanılıyorsunuz.İşte o boşluğu da Lee Tae Sung dolduruyor.Ben kendisine kızmayı beceremedim henüz, çünkü ona baktıkça Playfull Kiss'de ki  sevimli halleri geliyor aklıma :) Bu dizi de nasıl desem bi gudubetlik var tokatını yiyen ya ölüyor, ya da ölümden dönüyor.Bütün bölümlerde kurdeşen döktü sıkıntıdan.Daha da fazla bir şey demiyim zira her şeyi yazdım zaten :)



Kötü adamımıza eşlik eden kızımız ise (evet evet o da var) tahmin edildiği üzere Park Ha'nın üvey ablası ve de Lee Tea Sung'un sevgilisi, sekreteri olan kişilik(çok yönlü karakter).Kızda dikkatimi çeken; genel çekimlerde normal bir boya sahipken, selvi boylu sevgilisiyle sarılırken birden uzaması.O kadar uzamış ki baksanıza çenesini adamın omzuna koyuyor :) Ne yediriyorlar sana kızım hemen söyle.Alice misali mantarın hangi tarafından yedin?


Sanırım bu kadar yeter!Kısaca bir bahsedeyim niyetiyle başladığım yazım, bakın ne hale geldi.Biraz daha yazarsam ilk 6 bölüm izlemenize gerek kalmayacak.Ama huzurlarınızdan ayrılmadan önce size biraz foto gösteriyim.Merak edin de izleyin :D 











4 yorum:

hikaruivy dedi ki...

şu asansör sahnesine o kadar güldüm ki anlatamam :) :) çok güzel dizi yaa, inşallah sonradan bozmaz. bu arada E.T. benzetmen süpermiş, sen deyince "aaa harbiden!" diye bir aydınlanma yaşadım :D :D

Deniz dedi ki...

asansör sahnesine ben de bayıldım.Hele aldıkları tepkiler çok komikti.Tabi ki spor yapan gruptan bahsediyorum :)

Senin de dediğin gibi aydınlanmayı ben izlerken yaşadım.Aslında bu göndermeleri çok sık yapar oldu bu koreliler:)

Dizinin sonradan bozmaması dileğine can-ı gönülden katılıyorum canım.Yorumun için teşekkürler...

Mikal Zia dedi ki...

Bir Beatles gondermesi de vardi esofmanlarla ilk piyasaya ciktiklarinda. Guzel dizi. Biraz daha izleyeyim ben de yazi yazip cilginlar gibi tavsiye edecegim de zaten herkes izlemis olacak :)

Deniz dedi ki...

Hakikaten öyle, hikaru misali, ben de senin sayende aydınlandım:)

Ben izlediğim dizilerin de yorumlarına bakarım bolca, nedense zevkli oluyo.Hangi sahneyi nasıl yorumlamışlar filan...üçüncü göz her zaman iyidir:)Senin yazını da bekliyorum, eminim çok güzel olacaktır.
Yorumun için saol...