23 Ağustos 2013 Cuma

Who Are You?



Ağustos ayının bereketinden olsa gerek, bol hayaletli diziler yayında.Master's sun'un biraz gölgesinde kalan Who are you? da bu yapımlardan.Her ne kadar hayaletleri Master's Sun'a göre biraz daha "normal" kalsa da hayalet sonuç da değil mi?Güçsüzün yanında, düşenin dostu Deniz, Master's Sun'dan önce anlatılma şerefini bu diziye veriyor :)Malum Master's Sun 'un reytingleri almış başını gidiyor.Bu zavallıcık yetim kalmasın değil mi?

Yang Si Ohn,  bir operasyon sırasında yaralanıp 6 yıl komada kaldıktan sonra uyanır.Bütün hafızasını kaybetmiştir, üstüne bir de hayaletleri görmeye başlamıştır.Polisliğe kayıp eşya bürosunda devam etmeye başlayan Si Ohn, burada ki ölü insanların kayıp eşyaları sayesinde onlarla iletişim kurabilmektedir.

Unutmadan söyleyim; dizi, favori kanalım TvN dizisi.Daha da fazla söze gerek yoktur sanırım.So Yi Hyun ve Taecyeon  beraber kamera karşısına geçtiği dizide malum taze bir aşkın buram buram dumanı üstünde :) Daha 8. bölümü yayınlanan dizi, gayet iyi bir başlangıç yaptı, sıkmadan, güzelce ilerliyor ve asıl konuya daha yeni başlıyoruz.Tam da herhalde her bölüm bir hayalet çıkacak biz onun hikayesini görecez.Konu felan yok bu dizi de derkeeen.Asıl konuya gelindi.Yani hafızasını kaybettiği olay günü ne olduğu, hayalet aşkı daha yeni yeni ortaya çıkmaya başladı.Sonu ne olur?Sonradan bozar felan o kısma hiiiç karışmıyorum.

Deniz'in seyir defterine ek:

Her hayalette ufakta olsa bir yara bere, ölümüne dair bir iz oluyor.Yalnız Kim Jae Wook hala taş taş.Ölüsü bilem bozulmuyo adamın.



4 yorum:

hikaruivy dedi ki...

vallahi öyle, KJW'nin ölüsü bile taş :D ne zamandır ihmal etmişim bu çocuğu, halbuki ilk göz ağrılarımdandı. WAY sayesinde yeniden hatırladım ;) yalnız oyunculuk konusunda aşmış bitirmiş bi insan kendisi, 8. bölüm son sahnede nasıl içim kıyıldı nasılll... ben de başlangıçta öylesine izlemeye başlamışken 7-8. bölümler itibariyle epey sardırdığımı fark ediyorum. master's sun'ın eğlenceli tonunun aksine bu dizi çok daha dramatik, ama apayrı bir keyif veriyor. yazdığın için ellerine sağlık denizcim ^^

Deniz dedi ki...

O kırmızı gözlerle nasıl da acı acı baktı dimi?Benim de için cız etti vallahi.Yazık taş hayalet KJW oppamıza :D
Master's Sun'ı da seviyorum.Ama orda da Seo In Guk, Hyo Jin'e aşık olacak ya, ona da yazık dayanamam.ikinci erkek olacak adam mıydın çocuğum sen :)

Bu kadar geç yazdığım için üzgünüm.Öperim canımcım ^^

Rosa dedi ki...

bu diziyi kimse izlemiyor mu yahu diye düşünüyordum ki yazını gördüm, sevindim:')ben sırf KJW için başladım diziye. daha başlardayım ama sevdim şimdiden.yalnız kadın başrole pek ısınamadım belki ilerleyen bölümlerde fikrim değişir.
ji sub'cuğumun dizisi de çok hoş gidiyor doğrusu, pek seviyom, bozmazlar işalla:')
ellerine sağlık canıms. sevgiler^^

Deniz dedi ki...

Nasıl kimse izlemez, yazmaya başlamadılar henüz :)
Kadın pek iyi korkamıyor bence.Biraz yapay, hele şaşkınlık ifadelerine çok gülüyorum.Resmen ben oynuyorum diyor.İdare ediyoz artık.Ama saçlarını pek sevdim.Yakında kendi saçlarıma kıyabilirim :)
Ji sub ve hayaletlere ben de bayılıyorum.Sanırım ölen sevgilisi kızın bedenini ele geçirecek, o kısmı bekliyorum :)
Yine beklerim canım, öpüyorum ...^^