Her ne kadar reçeli açıver desek de gerçek gün gibi ortada, o bir turşu ! Son dönem takıntım, ne zaman duysam yeni yetme bebeler gibi ekrana kitlendiğim; dünyayla irtibatı kopardığım reklam.(Çocukları daha iyi anlıyorum artık) :) Bu reklam olayını ezelden beri severim, tabi böyle yaratıcı fikirler daha bir cezbedici gelmiştir .Reklamlar başlayınca zap yapmayan ender yetişkin - yani benim- son favorim.Aslında listem gayet uzunca olmasına rağmen listeye girme başarısını kazanmış, nadide son parçam : Dove Men reklamları.
Erkekliğin kitabını ne güzel özetlemiş: Kavanoz açmak, tıkırtı kontrol etmek, teker değiştirmek.Olay bu kadar basit.Alişan, sözüm sana: yıllarca boşuna çabaladın, erkekliğin kitabı dedin durdun.Ne gerek vardı?Al işte elin adamı 40 sn'de çözmüş olayı :) İşi bir adım ileri getirip, reklamın ayrıntılarını öğrenmek isteyen arkadaşlar mani olmayayım.
4 yorum:
Aa cidden turşuymuş! :D Reklamı her seferinde keyifle seyredenlerdenim ama hiç dikkatimi çekmemişti reçel-turşu olayı :D Bu ayrıntı dışında gayet eğlenceli ve başarılı bir reklam olmuş :)
Kafiyeyi "reçel" ile sağlayabilmişler ne yapsınlar.biliyorsun orjinali ingilizce.Turşuymuş reçelmiş ne fark eder.Maksat kavanozu açmak, işte bütün mesele bu :)
evet cingu-ah aynı şeyleri yapıyoruz ben dediydim o recel degıl tursu diye... televizyona kitleyen reklam olarak tarıhe gecti
Gerçek tektir canım.Tabi ki turşu :D Ve tabi ki daha iyisi yapılana kadar, şu dönemin en iyi reklamı... :)
Yorum Gönder