21 Ağustos 2017 Pazartesi

Chicago Typewriter






Düşününce, Geri dönüş için doğru dizi olmayabilir. Ama şöyle bir gerçek de var ki ; ya şimdi yazacaktim ya da eskisi gibi sessiz devam edecektim. İlk seçeneği seçtim.


Oyuncular...

Bütün oyuncularla en az birkaç dizi mazim olduğunu düşünürsek, izleme sebebimi sanirim anlamiş oluruz. Zaten bu doğrultuda diziye devam ettim. 

Ponçik Go Kyung Pyo. Ama ben bu suratı yerim. İkinci erkeklerin hep kaybettiği şu drama dünyasında, bir hayalet olarak
ne kadar şansın olabilirdi kuzum.



Ne olduğunu anlayamadığım çekim gücüne sahip Yoo Ah İn. Bu hali iyiydi de, kısa saçlı halini pek yadırgadım. Keşke geçmişteki  haliyle hafızamda kalsa :)Yüzüne pek güveniyor herhalde beyefendi. O ne özgüven o!


Ayrı bir sevimlilik timsali ve hiç yaşlanmayan Im Soo Jung.MİSA izleyip salya sümük olanları buraya alayım :)
Yıl olmuş 2017 .Çok tuhaf biçimde kız hala aynı duruyor.Bu gerçekten ürkütücü :)))





Diziye gelince...




Bir yazarin anatomisini inceleyecez, hayalet yazarimiz da bize yardim edecek.
Bu senaristin dizilerini izlemiş biri olarak, bu bana biraz hafif geldi. Yani senaryoyu çözmek öyle imkansiz değil.Ne zaman ne olacak hangi karakterin görevi ne? Biraz tecrübeyle çözülmeyecek denklem değil. E bizde yillarin tecrübesi olarak kurgu çerez kaldi. Konu ağır ilerliyor, yer yer sıkıcı olmaya ramak kalabiliyor ama ben şikayetçi değilim.İşin özü oyuncular için izlenebilir. Cast farkli olsaydi izleyemezdim belki de...

Ama geçmişe gidiş dönüşler. Çift zamanli ilerlemesi hoşdu. Dekorlar kostümler harika. Sokaklar ben maketim diye çığlık atsa da belli ki epey emek verilmiş.Son bölümlere doğru tempo biraz yükselse bile yine de beklentimi karşılayamadı. Konu ilginç , kurgu güzel olsa da senaryo da bir şey eksikti. Bazen bu olmamalı, şimdi bir şey olacak ve ben "yuuh" diyeceğim diye bekledim.Olmadı!

Çok bayildim diyemesem de, kötü demeyi de haketmeyen bir dizi...



3 yorum:

ruhdagı dedi ki...

İzleme listemde olan bir diziydi. Kararsızım sanki. Diziyi izlemek istemedeki tek sebep oyuncuları seviyor olmam :)

hikaruivy dedi ki...

izledim. ama son bölümde pilim bitti, zor bitirdim :) yine de güzel diziydi. bu arada comeback'in hayırlı olsun denizcim ^^

Birpembesever dedi ki...

Severek izlemiştim bu diziyi. Böyle geçmişte geçen dizileri beğeniyorum. :)