19 Şubat 2012 Pazar

ATIŞTIRMALIK ( ordan - burdan )

Hah haaay ne güldüm bu karikatüre bilemezsiniz.Okuldayken anatomi derslerinde bir arkadaşım sürekli mızmızlanır  ''ne gerek var böyle ayrıntıya, unutup gidecez'' derdi.Görünce ilk o geldi aklıma. Şimdi ne yapıyo bilemiyorum.Kulaklarını çınlattım :) .Neymiş, gereksiz bilgi diye bir şey yokmuş.Aman ne yapacam bunu işime yaramaz, demeyin.Nerde , neyle karşılaşacağınız belli olmaz :)





Öylesine avare avare nette dolaşırken bulduğum bir grup sinek :) Bu nasıl bir yaratıcılıktır?Bayıldım.Aslında daha bir çok kombinleri var.Yatan, kalkan, hacetini gören, ne ararsan! Ufku geniş insan evladı kafasını bu işlere yoruyor işte.Özellikle sağ alt köşede ki güneşlenen çift benim favorim. Bronzluklarını korumaya çalışıyolar herhalde :D




Tekerleme kıvamında ki soru süper.Zaten bu soruyu dili sürçmeden okuyabileni direk konservatuara alıyorlar.Şak ikinci gün sahnedesin. ''Her hakkı saklı'' olan sorumuz gayet açık açık nette dolaşmakta.Ben lisedeyken -sene 1910- bu tarz ÖSS ile dalga geçen soru modası vardı.Hatta benim de böyle bi kitabım vardı.Akıbeti ne oldu bilmiyorum.




Hiç yorum yok: