Google+ Followers

18 Şubat 2012 Cumartesi

BENİM KORKU PITIRCIKLARIM


Öncelikle şunu söylemeliyim ki korku filmlerinden çok korkarım.Böyle dediysem az boz değil,kesinlikle hafife almayın.Abartmıyorum.Film izlerken; ayılıp bayılmam,kalp krizi geçirmem gayet olağan bir durumdur.Seyir konumum ise vazgeçilmez devekuşu pozisyonudur.
İşte bu yüzden sakın bana filmlerin konusunu sormayın.Bilmiyorum!Aslında biliyorum da sahneleri falan hatırlamıyorum. :) 

                                          
Katil Bebek Chucky:Ne zaman nerde mavi tulumlu bir çocuk görsem aklıma gelen ilk şey çaki.Sırf bu yüzden kuzenimin kızına takdığım addır.Kendimden utanıyorum :( Ama çocukluğumu mahveden karakter bu ya.Onun yüzünden oyuncak bebeklerimle oynayamadım.Oyuncak kutusunu atarken pillerin kutuda olduğunun keşfiyle, çakinin foyasının ortaya çıkması dün gibi hatırım da ama gerisi Devekuşu pozisyonu maalesef!Yıllar sonra kıymetini anladım çakiciğimin.Şimdi şöyle bir bakınca pek bi sevimli aslında yaw.(Gayet ciddiyim)


Elm Sokağı Kabusu:Bu filmi izlemek için hem uykum,hem de babamla savaş verdiğim zamanlar geldi aklıma.Ürperdim!Çocukluğumun yasak filmleri arasındaydı kendileri.Filmi izler izler,sonra da uyku vakti gelince de tırsardık. İstersen de tırsma ya fredi gelirse :) Sabaha kadar kabuslar görüp dururdum.Sıkıysa da git anne,babanın yanına yasak elmayı yemişsin.Çok acılar çektim çooook.

Çığlık: Fazla söze gerek yok.Film boyunca gerim gerim gerilir,stres topu haline gelirdik.Katil bu mu?Yok şu mu? Bak bunun bakışları bi tuhaf kesin bu, derken filmi bitirir,sonuç da da kimsenin eleman, katil çıkmazdı.Herkes avuçlarını yalar,girilen idaalar yatardı.Bi kere de tuttur be kardeşim yok.O zamanların en büyük problemi buydu.Ah ne günlerdi...


Şeytan:Bütün zamanların en komik korku filmi kategorisinde nambır van :) Merdivenlerden iniş sahnesi şahaneydi :) Bütün zarafetiyle merdivenlerden inişi beni benden almıştır zu ha ha ha. Ay ne desem nafile kurtarmıyo.Başını yüzseksen derece döndürebilen,aşırı hareketli esnek kızımızı unutmak imkansızdı.Bu ödüllü filmi anmadan geçemedim.

Halka: Korku filmi yazıp da  Halka'nın adı geçmezse ayıp olur.En sevdiğim filmlerden.Bu kız bana hep hüzünlü gelmiştir.O korkunç anlarında bile.Saçlarının arasından fırlattığı o bakış, uuuuuuuuuuğğğğğ ürperdim ! Bu arada  minik kızımız büyümüş, serpilmiş, pek güzel bi kız olmuş.Fotoğrafını görünce şaşırdım.Zaman akıp gidiyor dedikleri bu olsa gerek...
Testere:En güzelini sona sakladım.Kimin eli kimin cebinde,kimin neresine hangi anahtar girmiş belli olmayan film iyi bir gerilim.Yok gerilmedim diyen halt etmiş.Oramı mı kessem buramı mı?Gözünü oysam mı ? Oymasam mı? diye düşünüp giderken ta taaam. Böyle sevimlilik abidesi bi tip(!)Ama şu bisikletli hali gerçekten çok komik ya.O kadar çok serisi var ki, hepsini izledim desem yalan olur.Zaten dayanamam.Devekuşu pozisyonumu yıllar sonra uyguladığım filmdir kendisi.

Google de çaki resmi ararken bulduğum bu fotoğraf beni benden aldı.Çok güldüm, pek yaratıcı.Bu arada bütün fotoğraflar Google chrome  eseridir.Bilginize...

Sanırım şimdilik bu kadar.Korku filmi pek izlemeyen biri olarak bu performans bile fazla bence....

8 yorum:

hikaruivy dedi ki...

Çok güzelmiş yaa, sayende ben de geçmiş korkularımla yüzleşmiş oldum :D :D elm sokağı kabusu küçükken korkulu rüyamızdı; sonraları bu salak şeyin nesinden korkmuşuz desem de bir zamanlar o filmleri izleyince uyuyamazdık :D çaki de öyle. bir de çaki'nin gelini falan çıkmıştı, hatırlar mısın?! o da aynen çaki gibi bir bebekti, ama kız bebekti, ahah :D halka ve saw serisi ise bence son yılların en iyi korku filmleridir; halka'yı ilk izlediğimde çok fena tırsmıştım. ellerine sağlık deniz, çok güzel bir yazı olmuş ^^

Deniz dedi ki...

Gelin çaki demek.Ben onu kaçırmışım.Büyük kayıp(!) :)
Halka ve saw da ben de bayaa tırsmıştım.Yorumun için teşekkürler.

Adsız dedi ki...

Aferin. Aferin. Gizli gizli sessiz sinema için çalışmalar başlamış. Hem de korku filmlerinden prim sağlayarak.Ama bizi korkutamazsınız.'Bir, iki Freddy bulacak seni, üç, dört kapıyı ört, beş, altı sakla hacını, yedi, sekiz geç kalın uykuya siz, dokuz, on artık uykuya son...' Elm Sokağı'nda Kabus.

Adsız dedi ki...

Yahaaaahahah yahahahah yahahah:)))

Deniz dedi ki...

ne diyosun Zeynep?Anlamadım sanma sensin dimi?Adsızla beni kandıramazsın.Bu akşam sizi ezeceğiz.Sessiz sinemanın kraliçesi geliyo.Görürsünüz siiizzzzz !!

Adsız dedi ki...

Hayaller kurardık, biz yıllar önce. Tabi tabi diyerekten kenara çekilip sizi ezmenin keyfini yaşayacağız. Bu yayınladığın korku filmlerinin yanına gerilim ve komedi versiyonlarını da ekleyeceksin. Kraliçenin Sessiz Dramı sinemalarda.:)))) Gerilmekten Estetiğe Giden Yol:)))

mydestiny dedi ki...

Korku filminden korkmana rağmen sağlam filmler izlemişsin, bravo! :) Ben Halka'yı izledim ama onu da aynen dediğin gibi devekuşu şekliyle izlediğim için sadece konu olarak biliyorum ayrıntı bilmem :D Çaki'yi de izlemişim ama korkudan hep yarım yamalak izlemiştim.

Testere serisini çok merak eder, izlemek isterim ama hala cesaret edemiyorum. Ertesi gün dudağımda bir uçuk çıkıyor yoksa. Korku/gerilim romanlarını bile yeni yeni okuyorum :P

Son fotoğrafa bittim :D
Ellerine sağlık^^

Deniz dedi ki...

Çok enteresan dimi o kadar korkarım ama yine de vazgeçemem :)
Ben uçuksuz gezmediğim için, uçuk rutin artık şuan bile şiş dudak geziyorum:)