20 Temmuz 2012 Cuma

İki Film Tek Başlık...

Şu sıcak yaz günlerinde denizdi, güneşti derken bir tatilin sonuna daha geliyorum.Pazartesi sendromunu ensemde hissederken, boş vakitlerimi hakikaten de boşa harcamak konusunda nasıl da  uzman olduğumu bir kez daha ıspatlamış oldum.Biraz sonra anlayacaksınız.

                                                       Petty Romance/2010


                                                   
Tanıdık iki yüz gördüm bari izliyim fikriyle başladığım filme, ortalarına doğru ilerledikçe "ben ne yapıyorum" iç sesiyle devam ettim.Konusu aslında hiç de öyle dahice felan değildi oysa, en başından anlamalıydım.Ne yapayım ki saflık var serde....

Kendisini Protect The Boss'dan hatırlayacağınız Kang Hie Choi ve Coffe Prensin yakışıklı kuzeni, Pasta'nın agresif şefi Lee Sun Gyun başrollerde.Herhalde neden bodoslama filme daldım anlamışsınızdır.

Lee Sun Gyun(Jeong bae)'in bir karikatüristi canlandırdığı filmde, Hei Choi(Da ram) ise vasat bir yazar karakteriyle karşımızda.Mali sıkıntılar içinde olan Jeung Bae pek de hevesli olmadığı halde büyük ödüllü "yetişkin içerikli" manga yarışmasına katılmaya karar verir.Ama kendisine bir yazar lazımdır ki, çok geçmeden Da Ram ile karşılaşacaktır zaten.

Film vakit öldürmenin hakkını sonuna kadar veriyor.Yer yer mangaya dönüşen sahneleri, kızın hayal alemindeki halleri güzeldi.Jeong Bae'ni karükatirist arkadaşını sevdim.Sadece o kadar.Eğlenceli, yer yer komik az da romantizm var.Sadece eğlenmek isteyenler izleyebilir.Geri kalanlar es geçsin.Aşk üçgenlerinde insanları usandırdık, bari işin içine cinsellik katalım denilmiş zannımca.Bu ikiliden daha fazla şeyler bekliyor insan nedense.



                                                    Ürpertici Aşk/2012






 Yeo Ri (Son Ye-Jin ) Lisede geçirdiği kaza sonrası en iyi arkadaşını kaybetmiş ve kendisi ise tesadüfen yaşama şansı bulmuş bir kızdır.Kazadan sonra sürekli hayaletler görmeye başlar, ölen arkadaşının ruhu ise ona musallat olmuştur ve kimsenin ona yaklaşmasına izin vermez.Çünkü amacı Yeo Ri'yi yalnız bir "Yaşayan Ölü" ye çevirmektir.Öyle ki arkadaşlarıyla bile yalnızca telefonda görüşebilir.Tek başına yaşayan kız bir gün sokak sihirbazlığı yapan  Jo Goo tanışır ve onunla çalışmaya başlar.Yeni gösterileri korku ve ruhlarla ilgilidir!

Durun.Hayaletler felan gözünüzü korkutmasın.Gayet eğlenceli bir filmdi benim için.Bazı sahneler de her ne kadar biraz ürpersem de iyi vakit geçirdiğim kesin.Yani "şöyle güzel bir romantik komedi izlemek istiyorum, ama sıradan olmasın" diyenler için biçilmiş kaftan.Tek sinirimi bozan nokta her zaman ki gibi sihirbaz oğlumuz aslında bir holdingin varisi ve de gayet zengin olması.Efendim kendileri yalnızca hobi olarak sihirbazlık yapıyormuş.Ah şu koreliler, ne olacak sizin şu zengin esas oğlan takıntınız?Yav sokak sihirbazını da CEO yaptınız ya daha ne olsun!Sıradan bir sihirbaz olsaymış daha iyi olacakmış ki, öyle gözümüze gözümüze soktukları felan da yoktu bu konuyu.Ben taktım sadece.

Kısaca arkadaşlar şöyle güzelce vakit öldürmek isteyenler izleyebilir.Kesinlikle kötü bir film değil.


2 yorum:

Mikal Zia dedi ki...

Ben de ayni sazanlikla atlamistim Petty Romance'in ustune. Sebep ayni olunca sonuc ta ayni oldu tabi :) Oyle erotizme falan el atmislara guya ama Koreliliklerinden de odun vermemis araya gereksiz dramayi sokusturmaktan geri durmamislar. Begenmedimdi ben de..

Deniz dedi ki...

Aynen katılıyorum sana.Uğruna o kadar çaba harcadığı babasının tablosundan şak diye vazgeçti adam ya! Adam mezarında ters dönmüştür :)

Bir de kızımızın çok saf ve bakir olması ayrı bir konu.Bak onu yazmayı unutmuşum.Hala öpüşmeyi felan bilmemesi çok yapmacıktı.

Neyse hatalardan da ders çıkartmak bu olsa gerek dimi? :)