13 Temmuz 2012 Cuma

Love Rain Part 2 / Kırılsın Şemsiyem



Öncelikle şunu söylemeliyim.Böyle bir yazı yazmaya hiç ama hiç niyetim yoktu.Ama baktım Bloguma hala Love Rain yazısı ve Suk için gelenlerin sayısı oldukça fazla Suk ne zaman dizi çekecek? Reytingleri nasıldı? Suk gay mi? gibi başlıklarla bloguma ulaşılıyor.Dedim ergen Suk'çuların başı dertte, bu konuya el atmalıyım.Ben de yazmaya karar verdim.Önce ergenlerimizin meraklarını giderelim.

Love Rain reytingleri- Bunu merak eden arkadaş, sana ne diyim bilemedim şimdi.Yayından kaldırılacak diye mi endişelendin?Kore'de öyle bir yöntem yok.Bak bitiridiler diziyi sağ salim.Zaten hepi topu 20 bölüm.

Suk ne zaman dizi çekecek?-Şimdilik öyle bir planı yok.Almış eline bir CD Asyayı tavaf ediyor kendisi.Bakalım kış için bir proje belki ama netlik kazanmadı.(Umarım kimse ciddiye almaz, gören de beni menajeri falan zannedecek)

Suk gey mi acaba?  - O kadar ilgim yok maalesef, bilemedim şimdi.Ama kızlarımızın çok merak ettiği kesin.Şüphelenmiyorum da değil hani.

Suk Im Yoon  tipli kızlardan mı hoşlanıyor? - Evet yanlış okumadınız "tipli". Bir önce ki soruya elle tutulur bir cevap bulamamış olan arkadaşımız artık son umut "gay olmasın da ne yapalım Im Yoon Ah da olur" diyerek bunu araştırmaya kalkmış sanırım :)



Bu kısa soru-cevap olayının ardından Love Rain'e dönebiliriz.İlk yazıyı yazdığımda 13. bölüm yeni yayınlanmıştı.Kalan 7 bölüm ne mi oldu?

Diziyi izlemeyenler, izlemeyi düşünenler okumayın lütfen!


   Aslında şaşıracağımız vay be diyeceğimiz pek de bir şey olmadı.


*Seo Joon ( Suk )  aşkını babasına itiraf etti.Baba da  beklenildiği gibi "babalık" yaptı.Evlenmekten vazgeçti.Günlerce acılar içinde kıvrandı.Kendini alkole verdi.Kimselere birşeycikler diyemedi.Kısaca kendini paraladı.


*13. bölüm hastahane hastahane dolaşan annenin sırrı çözüldü.Kör olacakmış, hastalığını herkezden gizlemiş! Böylelikle kendini paralayan adama sevdiği kadını görmek için bir neden bulunmuş oldu.Alkolü bıraktı.Kendini gönüllü hasta bakıcılığa atadı.


*Seo Joon ( Suk ) ve Ha Na(Yoon Ah) sayamadığım kadar birleşip ayrıldı.Kızcağız her seferin de vicdanına yenik düştü.Suk kendini paraladı. Yoon Ah kan tükürdü, "kızılcık şerbeti ile sojuyu karıştırmıştım o dokundu heralde" dedi.İçine ata ata bitab düştü ve böylelikle dramalarda sürekli yemek yiyip zayıf kalan obur başrol geleneğini yıkmayı başardı.Zayıftı, çünkü gerçekten bir şey yemiyordu!


*Tahmin edildiği üzere sevimli doktorumuz Kim Si Hoo babasının geleneğini devam ettirdi.Ha Na'ya aşık oldu.Ama bunu son bölüme kadar itiraf etmedi.Son bölüm de de itiraf eder gibi oldu Ha Na anlamadı.Ya da "çok safım, anlamadım" numarası yaptı ki, bende ikinci seçenek daha ağır basıyor.


*Son olarak, gelenek bozulmadı, araya bir "Amerikaya eğitime gitme" sıkıştırılmaya çalışıldı ki sanırım bu 18. bölüm felandı.Yoksa 19 muydu?Neyse, işte o an yok artık dedim.Yazarlar sizin topunuzu biraraya getirip...Yaratıcı Senaryo Yazımı dersleri felan vermek lazım.Ne oldu siz ne yapacam sandınız.Cık cık çok ayıp :)


*Sonuçta herkes birbirine kavuştu.Hatta bir çift resmen evlendi ki zaten ancak bu olabilirdi.Anne- Baba Amerika'da yaşamaya devam etti.Bahaneleri kadının tedavisi oldu.Mutlu son!

Anlayamadım!


*Kim Si Hoo'nun aile dostu mu yoksa akrabası mı olduğunu anlayamadığım şahsiyet diziye neden girdi?Bir ara Ha Na'ya aşık olur gibi oldu.Gitti Suk'un peşinde opaa oppa diye gezen kıza aşık oldu.Ee ne oldu?Tek yaptığı bahçe sulamak ve millete beni hatırladın mı? demek oldu.Gereksiz bir karakterdi bence.


*"O kızla birlikte olamazsın, benim cesedimi çiğnemen lazım" diyen Suk'un fettan annesi, birden melek oldu.Gelinini pek sevdi.Çok ani oldu şokunu atlatmam yaklaşım 5 dk sürdü :)


Her şeye rağmen izlemeli mi? Evet bence izlemeli.Yani bütün bu yazdıklarım dizinin tuzu, biberiydi zaten.Bunlar olmasa dramalar, drama olur muydu?


Hey sen! Ne dedim ben? Diziyi izlemeyen okumasın demedim mi? Bak hala okuyo!  :)

Biraz foto servis...











                  

4 yorum:

hikaruivy dedi ki...

:D :D :D genç suk'çuların derdine derman olduğun için tebrik ediyorum denizcim. özellikle suk gey mi acaba diyen arkadaşın içini rahatlatış biçimin ve suk'un ajandası hakkında verdiğin bilgiler çok doyurucuydu, ahahah :D (bi tüyo da benden: bu aralar JKS paris'te geziyo. twitter'dan sürekli paris fotoları atıyo da ordan biliyorum ;) )

love rain'i iyi ki ilk bölümde bırakmışım, valla spoiler'lı kısma bakılırsa çekilecek dert değilmiş :P suk kendini paralıyor, yoon ah kan tükürüp kızılcık şerbeti içtim diyor, piii... türk filmleri bile daha iyi gözüktü gözüme! :D

eline sağlık ^^

Deniz dedi ki...

Sorma hikarucum çekilecek çile değildi ama ne yapalım bulaştım bir kere :) dramaların bütün özelliklerini içinde barındırıyodu.Bir ara "durun siz kardeşsiniz" diye biri ortaya atlayacak zannettim.O kadar Türk filmi kıvamındaydı yani.Buram buram yeşilçam kokuyordu.Verem olan bilem vardı :)
Suk'un Paris fotolarını ben de gördüm.En son aldığı şarabın fotosu vardı(Görmemişin şarabı olmuş misali..:))Hergün bir süprizine gebe maaşallah :)Spor salonunda ki kareler müthiş, neyine yapıyo o sporu da bilmem.Kas bile kalmamış ki adamda.

Son olarak, ergen olmak güzel şey, Suk bile gözüne hoş gelir insanın :D

Squaw dedi ki...

Dizi ilk beş bölümle bırakılmalıydı bence. :P :D Love Rain'i bu ilk 5 bölümle anabilirim. :) İlk 5 bölümdeki Sukki performansı acayip göz dolduruyordu. 70'li yılların aşık Sukki'si gayet başarılı olmuş. Diğeri, günümüz Sukki'si de göz dolduruyordu ama ben yine de bu dizide aradığımı bulamadım. Başladım hadi, diyerek noktaladım artık. :D

Üstelik son yapımlar arasında adı en çok geçen diziydi, ben nasıl aldandıysam, acemiliğime veriyorum. :D Her seye rağmen ben de o şemsiye isteyenlerden biri olabilirim, ilk yazınızı daha önce okumuştum, bunu da yeni okuma fırsatım oldu, güzelce döktürmüşsünüz, ellerinize sağlık. :)

Deniz dedi ki...

Squaw,

Ne çabuk cevaplıyorum yorumunu dimi :)Bu aralar öyle yoğunum ki blogun yolunu unuttum inan..

Aslında konu fena değildi, neden böyle sıktı anlayamadım ben de.kurdeşen döktüm bitirene kadar.(Sanki zorla izlettiriyorlar allahhım tee)Aynı şeyi şu son dönem I do I do'da da yaşadım.Öyle vakit öldürmek için izliyo insan işte.

Yorumun için çook teşekkürler.Daha sık uğra, bu sefer kaçırmam yorumunu merak etme ^^
Hoşçakal...