21 Mart 2012 Çarşamba

Big Bang' e niyet, neye kısmet !

Youtube da Big Bang in kliplerine şöyle bir bakayım dedim.Klipden klipe atlarken-bir nevi zap durumu- bakın ne buldum.Belki de çoktan dinlemişsinizdir ama ben paylaşmadan geçemedim.

Efendim, videodaki genç veledi izlerken acayip kıskandım.Hasetimden çatır patır çatladım ve de keman çalmayı bıraktığım güne lanetlerimi yağdırdım.Yüreğimin bir köşesi sızım sızım sızladı.Daha nasıl anlatılır bilmem fena oldum.Aman da pek güzel çaldı diye değil tabi ki ( çocuk güzel çalıyo o ayrı da) kendime kızdım.Daha önce de söylediğim gibi maymun iştahlılığın sonu benim ki.Hayatımın yedi yılını çöpe atmışım.Onu anımsattı bana bu video.Hiçbir şey için geç değil diyip, yeniden keman çalışmaya mı başlasam acep?Belki ben de Bach'n muniet 1 ini çalıp videosunu youtube koyarım. :) Ne hallere düştüm, varın siz anlayın  (:

NOT: Bilmeyenler için belirteyim.Bach minuet 1, suzuki violin book'dan bir parça olup, keman çalabilenler için ''çerez'' kategorisinde yer almaktadır.



2 yorum:

şizo-mizo dedi ki...

merhaba:))

hemen iade-i ziyaret yapayım dedim ve bu postu gördüm.. çok güzel çalmış çocuk,çok beğendim:) keman ve piyano hep çalmak istediğim enstrümanlardı ama hiç kısmet olmadı öğrenmek.. ben bile dinlerken kıskandıysam seni düşünemiyorum:) bence devam etmelisin çalmaya:) benim enstrüman çalmaya dair hiçbir yeteneğim olmadığı için çalabilenlere gıpta ediyorum açıkçası:))

neyse iyi bak kendine.. hoşçakal^^

Deniz dedi ki...

Çok düşüncelisin, teşekkür ederim iade-i ziyaret için :)

enstruman çalmak çok güzel ve insanı dinlendiren bişey ama dediğim gibi uzun yıllar oldu.'Bu eller neşter tutar mı artık Nalaan' misali, bu eller yay tutar mı bilmem :)

Hoşgeldin bloguma, görüşelim hep :D