Google+ Followers

8 Mart 2012 Perşembe

Mim: Sevdin söyle, sordum cevapla, 5n1k?

Efendim ilk mimimi  .mydestiny'den almış bulunmaktayım.Hemencecik de oturdum bilgisayarımın başına hevesim kaçmadan.Şimdi baktım da kimse yazmamış mimi acele mi ettim acep ?Veee show başlasıııın (Hakan Akkaya misali :D )


Mim 1 : En Sevilenler

1.En sevdiğin şeyler nelerdir, nelerden hoşlanırsın?
Hafta sonu kahvaltıları ( obur olduğum belli oldu ) , kırmızı ışıkta beklemekten birde. Saçma gelecek ama insanların yüzünü okumaya çalışırım, çok eğlenceli.Kim ,ne iş yapıyo , nereye gidiyo.Sevgilisiyle mi uluşacak , yoksa arkadaşıyla mı? İşe mi geç kaldı.Adı ne acaba ? Deneyin derim.Allah'ım deli miyim yoksa?Böyle sorulunca da başka birşey gelmiyo aklıma.

2.Bilgisayarda vaktini nasıl geçirirsin?

Aslında bilgisayar için pek vaktim yok.Bu soruyu kendi içinde ikiye ayırabilirim.
 a) İş yerinde bilgisayar :Sabahları şansım varsa, ve de henüz kimse gelmemişse şöyle bir gazatelerde gezerim.Bloglara bakarım yeni yazı var mı diye.
 b)Evde bilgisayar : Geç saatlerde açabiliyorum.Gündüz gözüme çarpıp okuyamadığım yazıları okurum.Bloguma bakarım sonra.Hala dermanım varsa, ertesi gün tatilse dizi izlerim bu kadar.E daha ne olsun !

3.En sevdiğin filmler?

Aşk ve Gurur , Bizi Ayıran Nehir , Çingeneler Zamanı, Aşkta ve Savaşta , Halka ,Kirpi 

4.Şu sıralar almak istediğiniz şeyler?
Terliklerim yırtılmış , yenisini almam gerek.Birde artık topuklu ayakkabıya geçiş yapmam lazım.Yaşlanıyorum içimde uhde kalmasın :) Bak ne makul insanım yat, kat, araba istemiyorum. :)

5.Şu sıralar ne dinliyorsun?

Biraz garip gelecek ama Chopin dinliyorum.Kendisini Piyanst filminden hatırlarsınız.Çok hüzünlü ve buğulu gelir bana.Ruhumu dinlendiriyo.Öyle uzak ufuklara dalıp giderim.Her ne kadar Aşk-ı Memnu'ya kadar girdiği için bir ara soğusam da buyrun kararı siz verin.



Mim 2: Sordum Cevapla

1.Hayatınız filme çekilse adı ne olurdu ve hangi müzikler yer alırdı?
''Bir Maymun İştahlını Sonu'' olurdu heralde.Sürekli bir arayış içindeyimdir.Daldan dala atlarım.Ne görsem yapmak isterim.Ne olacak benim halim bilmem.Şu aralar biraz da olsa durulsam da ne zaman tekrar patlarım belli olmaz.
2.Bir şeyleri değiştirme gücünüz olsa neyi değiştirirdiniz?

Güzellik yarışması sorusu gibi olmuş.Sihirli bir değneğin olsa ne yaparsın misali.Cevap veriyorum : Dünyadan kötülüğü silerdim,falan filan:)
Şimdi gerçek cevabım.Bir hocam var kendilerini pek severim(!) bir günlüğüne yer değiştirip onun gözünden dünyaya bakmak isterdim.Şööööööööle burnum beş karış havadan.Alçak dağları ben yarattım büyükler dedemden kaldı havasıyla salınmak.Çok merak ediyorum.Kendini ne zannediyo?Tek merakım bu, o yüzden yer değiştirmek istiyorum ya.Bir de bunları okurmuş.Hah haaaay buyurun halaya o zaman !

3.Sizi en çok etkileyen sinema sahneleri nelerdir?


 Titanic 'den bir sahne.Titanİc çoktan batmış, geriye şanslı üç beş kişi kalmıştır denizde.Centilmen Leonardo'cum Kate'i bir tahta parçasının üzerine çıkarmıştır.Kendisi denizde kalmıştır.Ordaki konuşmaları ve de Leo'cum donduktan sonra nalçak Kate'in onu suya bırakması.Leonardo'nun yüzü karanlık sularda yavaş yavaş kaybolur. Benim musluklar açılır.

4.Yaşadığın şehir bir günlüğüne yalnızca sana tahsis edilmiş, senden başka hiç kimse yok. Ne yaparsın?

Bu mim giderek sapıtıyo diyim.Ne bu şimdi.Zaten bit kadar bi şehirde yaşıyorum.Bütüün şehir dediğin her yere 10 dk da gidersin o yüzden 12 saat yeter bana tam gün israf olmasın.City Hunter da parkta ıslanıyolardı bir bölümde.İçim de uhdedir hep.Yazın çocuklar ıslanıyodu bol bol.Uzaktan seyredip, iç çekmişliğim vardır.Öyle birşeyler yaparım heralde.Bişey yapayım ayıp olmasın.

 5. Şu sıralar ilgiyle takip ettiğiniz diziler?

Yalan Dünya'yı izlemeye çalışıyorum kendimce.Nöbete denk gelmezse.Bir de my girlfriend is a gumiho vakit bulursam.Nerde eski günler bir oturuşta bir dizi bitirirdik :)



Mim 3: 5N1K

Vallahi bana da saçma geldi.Boynumuz kıldan ince yazalım bakalım.Bu soru da da hep Cünety Özdemir gelir aklıma.Neyse..

1.Ne?
Space car
2.Nerede?
Karşımda
3.Ne zaman?
Şimdi
4.Neden?
Kaldırmayı üşendiğim için,
5.Nasıl?
Üşendim işte, halıyı kaldırdık sürüyoduk az önce
6.Kim?
Ben ve oğlum

Off Allah'ım kan ter içinde kaldım.Kazasız belasız ilk mim yazımı bitirmiş bulunmaktayım(İnşallah).Şimdi geldi sıra en möhim ana.Ben de mimi şizomizo ve mikalzia 'ya paslıyorum.Yazarsanız ne ala.Hadi bana eyvallah...






5 yorum:

mydestiny dedi ki...

İlk mimin hayırlı uğurlu olsun :P Bugün dinlediğim ilk müzik Chopin oldu, gün boyu bununla devam edeceğim galiba:)

Gumiho'yu izliyormuşsun nomu nomu nomu nomu nomu yeppuda!.. Bunu yazmasam olmazdı :D

Çingeneler Zamanı'nı hep müziklerinden ötürü överler, merak ettiğim ama fırsat yaratıp izlemediğim bir film.. Yine karşıma çıktı..

Ben de bir gün topuklu ayakkabı almaya niyetlenirim umarım :P

Deniz dedi ki...

Topuklu ayakkabı giyinmeden olmaz.Ölmeden önce yapılacaklar listemde :)

Mikal Zia dedi ki...

Aslında ilk mimini ben paslamıştım '90larda Türkçe Pop' ile ama yazıyı ya hiç okumadın, ya sonuna kadar okumadın ya da mimi beğenmedin ki böylece bu ilk mimin oldu :)

Ama iyi ki beni mimledin. Sorular ilginç gelmişti çünkü :))

Deniz dedi ki...

Yazını okudum tabi, mimlediklerine dikkat etmedim demek ki. Nasılsa mimlenmem diye mi düşündüm acep :D

O mime bayılmıştım, tez vakitte yazacam.Geç oldu, ama güç olmayacak!

Unutmadan sana yorum bırakamıyorum neden acaba 'yorumlama biçimi' kısmı aktif olmuyo.Sorun nedir?

Mikal Zia dedi ki...

Bazı yazıları yoruma açmayı unutmuşum, şimdi kontrol ettim.

90lar için elinde farklı farklı şarkılar vardır umarım. Yoksa da üstünden geçeriz bi daha :)