13 Mart 2012 Salı

Geç ola , Hayrola ! Mimlenmişim (:



Böyle hep mim yazarmış gibi oldum ama ,ben ilk mimim diye ortalıkta gezinirken meğersem çook öncesinden mimlenmişim, haberim yok :) Ee mimin konusu da bam telim olduğu için yazmak farz oldu.Aslında yazıp,yazmamak arasında çok gittim geldim.Üzerinden bayaa vakit geçtiği için herkes kapmış şarkıları tabi.Bütün listeleri benimsediğimi belirtir ,üzerine de benim listemi eklemenizi rica ederim(Araklamacı gazeteci)  (: Veee belirtmesem olmaz sevgili mikalzia'ya mimi pasladığı için teşekkürleer ...


Fazla söze ne gerek var,umay umay işte.Şimdilerde ne yapıyo pek bilgim yok ama ergenliğimi onu dinleyerek geçirdiğim bir gerçek. 

Benim  hala ara ara açıp dinlediğim enfes şarkı bu.Şimdi videoyu ararken gördüm ki şarkının sözlerini Yıldız Tilbe yazmış.Aklıma Delikanlım geldi.O da ne şarkıdır be...Listem uzamasın diye eklemedim :D



Haydaaa bir Yıldız Tilbe şarkısı daha.Yine şimdi farkettim.İçim de bir Yıldız Tilbe fanı mı var acep.Ama kadın  demek ki altın çağını 90'lar da yaşamış.Hazal'ın bir de elden yar olmaz diye bir şarkısı vardı.Klibinde arkasında birkaç iyi adam dans ediyordu , daha çok onlar için izlerdik.Ama şarkı da güzeldi.Birkaç iyi adam da şimdilerde dede olmuştur heralde,Çıtır kızlar ise nine :) Neydi o kızlar be, kumsallarda sevişmek mevişmek, pek paraladılar kendilerini ama sonları pek iyi olmadı.İki grup da sönüp gitmişti.


Bu şarkıyı hep bir hüzünle dinlemişimdir.Uzay Heparı'ya yazılmış bir şarkı olması  etken tabi.Mete Özgencil yazmış sözlerini.Evet bir zamanlar Mete Özgencil de vardı.Çok güzel işler çıkarırdı.
''Önünden geçtiğim harabeler hala ayaktalar'' mutlaka dinleyin.


Veee  Aman be ! Bu şarkı öyle bir dilime dolanmış ki yıllardır aklıma geldikçe söylerim.Millet 'vah vah sıyırmış garibim' bakışlarıyla beni süzer.Ben takmayıp aman be, aman bee diye ortalıkta dolaşmışlığım vardır yani :)

Benim bu liste daha çok uzar giderdi de ne yazık ki geç kaldım işte :) Bu şarkıları dinledikçe hani derler ya, hayatım film şeridi gibi gözümün önünden geçiyo ; Bütün çocukluğum, gençliğim, saflığım ... 

O zamanlar gerçekten 'dinlerdik' ve inanırdık çocuk saflığıyla, bu şarkılar gerçek derdik.Ama o zamanlar da gerçekten şarkılar da şarkıydı yani. Ooffffff yaşlanıyorum babam gibi oldum.Hep bizim zamanımız başka denmez mi? Anlamazdım eskiden, şimdi benim çocuklarım beni anlamayacak.Hayat bu değil mi ki ; bir kısır döngü !

Şimdi, bunca zaman sonra yazmak isterse ve de birileri tarafında çoktaaan mimlenmemişse Lee'yi resmen mimlemiş bulunmaktayım.Belki de bu mimin ikinci dalgasını başlatırım :P
Ama Deniz beni rahat bırak ne mimi derseen o başka, gücenmem yani  :)



6 yorum:

Adsız dedi ki...

Yaslandikca hepimiz anne babalarimiz gibi oluyoruz haklisin.

Cok degisik sarkilar,cogunu ilk kez dinledim. Farki da buydu zaten degil mi?
Eline saglik.

Deniz dedi ki...

Hep aynı şarkılar olmamasına gayret ettim, inşallah başarmışımdır :) Aslında bir de Nazan Öncel'den sokak kızı'nı ekleyecektim, unutmuşum :(

hikaruivy dedi ki...

çok güzel şarkılar seçmişsin denizciğim. aman be'ye ben de bayılırdım, hâlâ da severim. umay umay benim de ergenliğimin şarkıcısıdır, çok güzel şarkıları vardı. hazal'ı da sayende hatırladım! o_O ellerine sağlık, çok keyifle dinledim seçtiklerini.

Deniz dedi ki...

Kalp kalbe karşıymış demek ki.Az önce sana yorum bıraktım bende :)

Beğenmene sevindim.Mimin üstünden baya geçtiği için fazla şarkı kalmadı aslında,liste dışı kalanlardan derledim :D

Mikal Zia dedi ki...

Ben mimi paslarken "paylasacak sarki mi kaldi" diyordum ama bulmussun hic aklimin ucundan gecmeyen sarkilari. Herkesin 90larini kendiminki gibi bilmisim :)

Deniz dedi ki...

90'lar tüketilir mi hiç! Daha yeni yeni aklıma gelenler de yok değil hani:)