1 Mart 2012 Perşembe

Evde Ki Huzur , Zenginlik Budur . . .



Evim evim güzel evim !Benim ki her ne kadar fotografdakine pek benzemese de,gönlümde ki yeri yalıdan farksızdır :) Neyse konuyu dağıtmayalım. Aylar sonra böylesine rahatladım. Son birkaç aydır sürekli bir koşuşturma halinde, bir öteye, bir beriye şeklinde geçti . Sürekli tempo halindeydim ritmi bir kaçırdım mı yandım !

Ama artık son , çünkü mesaimi değiştirdim.Bu insanlık için küçük , ama benim için büyük bir adım :) (Ters adamım işte napim )Böylelikle daha az yorulurum inşallah.Bir temenniden öteye gidemiyo çünkü evde kalmanın da bazı kötü tarafları  yok değil (amma doyumsuzum, hiç bir şeyden memnun olmuyorum ) 

Okumam gereken bir dolu kitap ve de çalışmam gereken dersler var.Bunun yanında ev ahalisini de mutlu etmek gerek.Bol bol yemek yapmam gerekecek yani.Evde iki erkek olunca başka seçenek yok Malum erkeklerin kalbine giden yol :) Birde şu Kore camiasından uzak kaldım.Dramalar özler beni.Ama vakit bulup da birşeyler izleyemiyorum.Ürperdim.Yazınca bile stres yaptım. Öncelik sırasına koymam gerek bunları.Başka türlü çıkamıycam işin içinden :) Coffe Prince deki Go Eun Chan gibi.Hani duvarında iş listesi asılı duruyordu.Saat saat yapması gerekenler vardı. İşte bana aynısından bi tane lazım.Hemen olayı Dramaya bağladım yanlız :)

Neyse fazla uzatmaya gerek yok.Yaşayıp görecem bakalım.Ecelden kaçış yokmuş :) Ama gerçekten ev gibisi yok, bunu bir kez daha anladım...





Hiç yorum yok: